woensdag 16 december 2009

Verlangen


Zacht streelt u mij, over mijn borsten, over mijn tepels, over mijn buik en mijn dijen

Ik doe mijn benen iets van elkaar. Voel uw vingertoppen over mijn schaamlippen strelen, heel zacht, heel teder

Een zachte zoen. Uw lippen glijden langs mijn hals, mijn schouders, mijn borsten. Een zachte streling over mijn tepels. Koele lippen op mijn verhitte lijf

Ik ben nat. Uw vinger glijd nu tussen mijn schaamlippen, over mijn klit
naar binnen diep de warmte in

Er wordt aan mijn tepel gezogen, mijn lijf tintelt

Ik strek mijn hand en voel dat hij hard is. Ik beweeg mijn hand langzaam heen en weer

We kijken elkaar diep in de ogen, zoenen weer terwijl jij mij vuld
Even stil blijven liggen dan langzaam bewegen. Langzaam, diep
diep naar binnen, ver eruit. Nog steeds langzaam, steeds iets sneller

Uw handen om mijn borsten, mijn nagels in zijn rug. Steeds sneller
steeds dieper

Het jeukt, kriebelt, ga door steeds sneller

Alles knijpt samen, ik beweeg, jij beweegt. We gaan op in elkaar

Heftige golven stromen door mijn lijf en komen uit in mijn kruis
Ik zie de blik in jouw ogen. Door mijn geknijp kan jij het niet meer houden

Hijgend liggen we tegen elkaar. We strelen elkaar, kussen zacht.
Simpel kan zo mooi zijn

2 opmerkingen:

  1. je schrijft heerlijk subtiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel.
    Ik vind het leuk om te zien dat mijn blog door vele wordt gelezen.
    En vooral ook leuk om een reactie te krijgen van de lezers.
    Lees geregeld ook jouw blog. Vind het altijd geil om jouw belevingen te lezen.
    Af en toe ben ik wel jarloers op je wat jij allemaal beleefd.
    Ik vind het super dat je iemand hebt gevonden waar je mee verder wilt.
    Wat ik wel jammer vind is dat je stopt met je blog, maar ook wel begrijpelijk.

    Heel veel geluk en liefde toegewenst voor de toekomst en hoop je nog eens te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen