maandag 18 januari 2010

Wurgsex

Ik was alleen maar eerlijk tegenover hem geweest vanaf de eerste dag dat we elkaar ontmoet hadden. Eerlijk over alles, tot aan mijn diepste fantasieën toe. Ik had hem ooit eens verteld dat ik wel eens een keer aan wurgsex zou willen doen. Ervaren wat het met je doet. Wat het geestelijk en lichamelijk met je doet. Nadat ik het hem verteld had hebben we het er nooit meer over gehad. Had ook geen moment verwacht dat het deze avond werkelijkheid zou worden. Zelfs in mijn wildste dromen had ik nooit verwacht dat het dit met me zou doen.

11 opmerkingen:

  1. Ik ben een jongen en bijna 30 jaar en een paar jaar geleden begon ik met wurgsex en had nooit gedacht dat ik het zo lekker zou vinden. Het is zo moeilijk om het juiste meisje te vinden die dit ook zo lekker vind een meisje dat hier van droomt. Een meisje die je met alle liefde wurgt en zich vrijwillig laat wurgen en dan een heerlijk orgasme krijgt waarnaar ze al heel lang naar verlangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je aan wurgsex wilt doen, moet je die persoon volledig kunnen vertrouwen. En die ook weet tot hoe ver hij of zijn kan gaan bij je. Zoiets moet groeien, elkaar leren kennen, van binnen en van buiten. Je lichaamstaal kunnen lezen. Dan pas kan je aan wurgsex doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heet Jeroen, een man van 34 jaar oud met een aantal jaren ervaring en feeling in het uitvoeren van wurgsex. Ik ben het met Julia eens, dat je elkaar door en door moet kennen om aan wurgsex te kunnen doen. Mijn ervaringen zijn, dat er meiden/vrouwen zijn die er enorm naar verlangen om tijdens een sexspel gewurgd te worden, maar er niet voor uit durven te komen.
    Als iemand eens van gedachten wil wisselen, kan je mij altijd mailen: jeroenverlon@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is vernederend, overgave, en ik krijg vanzelf de drang voor sex....

      Verwijderen
  4. Ik woon in Alphen, ben een man van 37 jaar en houdt ook van wurgsex, nu nog een leuke meid die daar ook naar verlangt...

    Reacties graag naar :
    piet.veerman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Piet,

    Tja het zal zeker even zoeken zijn om een gelijkgestemde te vinden die met jou dit pad in zou willen slaan. Maar wie weet krijg je via mijn blog een reactie.

    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil het ook ondergaan. Het is zooooon extreme kick. Hier kan niets tegenop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog nooit zo dicht bij de hemel geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil gewoon. Reisafstand is misschien een probleem....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals hemels. Krijg nu al een stijve. Vintage sportboekjes ben ik ook gek op.

    BeantwoordenVerwijderen