zaterdag 7 augustus 2010

Deel 4

Ik schrok dat er nog iemand aanwezig was. Maar ik herstelde me snel nadat er word gezegd dat het goed was. Ik neem zijn lul in mijn mond. Maar dat gaat niet helemaal soepel, omdat hij nog al groot geschapen was. Maar ik probeerde zo goed mogelijk hem te pijpen. Wilde natuurlijk niet dat hij niet tevreden is. Ik hoor hem goedkeurend kreunen en dat doet mij goed.

Ondertussen probeer ik in een juiste cadans te komen door het pijpen en het neuken in mijn kont op elkaar af te stemmen. Dat valt niet mee. Op hetzelfde moment word ik door een dildo in mijn kut genomen. Ik weet niet waar ik het heb. Ben totaal de controle kwijt omdat ik zo op ga in het spel en het genot. Je brengt me terug in de werkelijkheid en beveelt me om van je af te gaan. Je gaat staan en ik zit verslagen om het kleed. Je zegt dat ik moet gaan liggen en ik gehoorzaam.

Je bindt mijn benen en armen weer vast. De andere man glijdt al kussend via mijn navel af verder naar beneden. Om vervolgens aan te komen mijn opgezwollen geile lipjes die glinsteren van onze geiligheid. Ik spreid mijn benen nog verder zodat hij er beter bij kan en vol overgave stort hij zich op mijn gezwollen lippen. Hij zuigt, likt en bijt in mijn lippen. Hij beft me in een constant ritme en voel de spanning opbouwen. Oh oh ga door, hoor ik mezelf kreunen. Ik probeer mijn spanning te onderdrukken omdat ik nog niet wil komen. Hij likt me helemaal schoon. En komt dan vervolgens omhoog om me als een hongerige wolf te zoenen. Jou handen dwalen over mijn lichaam en vinden hun weg naar mijn kletsnatte poes. Je vingers glijden zonder moeite bij me naar binnen. Ik druk mijn heupen omhoog om je vingers naar binnen te zuigen. Je maakt me gek, gek van verlangen. Vol overgave laat ik alles gebeuren. Neem me, neem me, nu...., huig ik.

Jouw vingers hebben al snel mijn heerlijke sponzige plekje gevonden. Licht voer jij de druk op en voel de spanning weer opbouwen. Mijn ademhaling wordt steeds zwaarder en onregelmatiger. Mijn onderlichaam beweeg ik in hetzelfde ritme op en neer. Mijn borsten schudden heen en weer en mijn keiharde tepels priemen heerlijk in de lucht. Niets liever zou jij ze in je mond willen nemen. Maar je stort je vol overgave op mijn heerlijke geil poes. Je kromt je vingers en voert de druk op en versnelt het tempo. Je geniet met volle teugen van mijn aangezicht en inmiddels is jouw pik weer keihard geworden.

Plotseling begin ik te schokken en druk mijn bekken in de lucht. Mijn onderlichaam begint te trillen en de eerste geile druppels vliegen in het rond. Je blijft het ritme aanhouden en al spuitend via jouw hand spuit ik jouw en mijn eigen buik onder. Verdomme!!, roep je, wat is dit geil oh zo geil en stop niet met mijn te vingeren. Hevig in trance spuit ik al mijn geiligheid over ons heen en kom hevig klaar. Al naschokkend druk jij je lichaam tegen mij aan. Als hongerige wolven zoenen wij elkaar. Onze lichamen glijden over elkaar heen over het geiligheid dat net mijn heerlijk grotjes heeft verlaten.

Veel tijd om na te genieten heb ik niet. Ik ben ondertussen door de andere man los gemaakt en hij is op zijn rug gaan liggen. Jij beveelt mij om zijn lul tot mij te nemen. Ik buig mijn hoofd om zijn lul in mijn mond te nemen. Nee!! Roep jij, je moet de lul in je kut nemen. Ik beweeg over hem heen en laat me moeiteloos over hem heen zakken. Zijn keiharde pik heeft mijn geile poes gevonden en wat er daarna gebeurde overtreft mijn stoutste verwachtingen……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten