maandag 9 mei 2011

Straf me als het moet

Als ik tegenstribbel
En niet toegeef aan wat je met me doet
Geef me genot
Door me met lust te plagen
Zodat ik je alleen maar aan kijk
En mijnogen genoeg vragen

Dwing mijn knieƫn op de grond
En laat me mezelf aan je bewijzen
Met mijn lippen…
En mijn mond…

Neem controle
Met je touw
Gebruik dit lichaam
Het is nu van jou

Laat mijn ogen donker worden
Door je blinddoek

Zodat ik in mezelf keer
En de emotie opzoek

Daag me uit om naar je te luisteren
Vraag het aan me
En ik zal mijn ja fluisteren

Zoen me totdat je zweeft
Ik wil het proeven
De lust
Die op mijn lippen kleeft

Laat je vingers in mijn glijden
Bouw de geilheid op
Totdat ik je alleen maar wil berijden

Doe het met me
Lief , lang
Ruig en hard
Zodat ik in ademnood kom

Als ik door de lust wordt verward

Laat me kreunen, zuchten en zweven
Zodat ik jou
Al mijn genot … dubbel
Terug kan geven

Laat me van jou zijn
Geef me alles
Je liefde , genot en pijn
En slaap met mij…
Met je rustgevende arm om me heen
Dan dromen we mooie dromen
Samen….
Niet alleen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten