vrijdag 1 november 2013

Blinddoek

Met moeite houd ik me staande. Zenuwachtig sta ik hier geblinddoekt niet wetend wat er gaat gebeuren. Ik had de opdracht om zo klaar te staan. Mocht niet zien. Opdracht om mijn linkerborst half uit mijn te dure rood satijnen bhtje te laten hangen. Ik hoor geschuifel maar kan niets zien. Ik voel meerdere handen.  Mannenhanden die graaien naar mijn blote roze tepel. Betasten me op de meest intieme plekken van mijn lichaam. Ik voel een knie achterlangs tussen mijn benen drukken en ik moet mijn benen spreiden om niet te vallen. Mannentongen likken mijn slip, ik voel de warmte van hun tongen door de stof heen. Ik geef me over als één van de tongen mijn kontje verwarmt en een stukje naar binnen glijdt. Met een plof val ik me in de zachte kussens van de sofa na een duw en mijn armen worden boven me gestrekt en mijn benen gespreid. Mannenhanden slaan in de boeien die ze vast maken aan de rugleuning en de poten van de sofa. Warm vocht sijpelt langs mijn schaamlippen naar mijn dijen. Ik kronkel van genot als een vinger mijn buitenste schaamlippen betast. Mijn heupen duw ik in een reflex naar voren in de hoop dat ik de vinger mag ontvangen. Mannenhanden omvatten mijn borsten, andere handen strelen mijn buik, stemmen overal. Ik heb geen idee met hoeveel ze zijn, waar ik ben en wat er staat te gebeuren. Dan voel ik hoe mijn string met een ruk wordt stukgetrokken. Mijn volle schaamlippen staan iets open.

Een ring wordt om mijn schaamlippen geplaatst waarna het voelt of er vacuüm wordt gezogen. Geschrokken wil ik me terugtrekken, maar wordt gehinderd door de handboeien om mijn polsen en enkels. De pomp wordt verder aangetrokken en ik voel hoe mijn schaamlippen en klit zwellen. Ik kreunt als er op mijn tepels eveneens eenzelfde ring geplaatst wordt en er vacuüm wordt gezogen. Ik voel dat ik een lid tegen mijn lippen wordt gedrukt en in een reflex open ik mijn mond. Ik proef het voorvocht en kokhalst als hij hem te diep in mijn keel schuift. Ritmisch neukt hij mijn keel tot hij luid kreunend zijn zaad in mijn mond spuit en de volgende lul zich aanbiedt. Ik kreun en voel af en toe een hand over mijn buitenste schaamlippen en een tong in mijn kontje. Mijn gezwollen kut wordt niet aangeraakt.

Ik lik en zuig heel wat ballen en pikken en slik heel wat sperma weg. Af en toe hoor ik hoe een man zichzelf bevredigd bij het zien hoe ik pijp en voel ik hoe een dikke straal warme sperma over mijn lichaam sproeit. Dan wordt ik losgemaakt en moet ik me buigen over de eetkamertafel. Ik voel hoe mijn linkertepel over het koude tafelblad schuurt als één van de mannen achter mij plaatsneemt en begint te likken. Ik kreun en kom bijna tot een hoogtepunt als de man abrupt zijn zaligmakende handelingen staakt en zichzelf tot een hoogtepunt brengt. Zijn sperma spuit hij tegen mijn kontgaatje. Ik ervaar een kriebelende gevoel als de sperma zijn weg naar beneden vindt.

De volgende man dringt zich op. Hij voelt vrij groot en grof aan en ik kreun als hij me probeert te penetreren. Hij trek zich terug. Grote mannenhanden strelen mijn lichaam en leggen me op mijn rug. Mijn benen worden in de lucht getrokken de juiste positie om gebruikt te worden. Een zucht ontsnapt als ik een lichte druk voel tegen mijn schaamlippen. Ik geef tegendruk en slaakt een gil als de enorme eikel mijn schede binnendringt. Het voelt alsof ik word opgerekt en even verzet ik me en wil ik onder deze enorme man wegwurmen als er twee grote warme handen mijn borsten omhullen en hard kneden. Met een harde haal ramt hij zijn groot geschapen lid bij mij naar binnen. Ik huil van de pijn maar de man gaat gewoon ritmisch pompende door. De pijn ebt weg en mijn gejammer gaat al snel over in gekreun. Zijn grote vlakke hand drukt op mijn onderbuik als hij me met luid grommend volspuit. Ik kreunt als ik voel hoe zijn sperma diep tegen mijn baarmoeder spuit. Even wil ik pauzeren om op adem te komen, maar de reus verslapt niet en beweegt ritmisch door ondanks zijn klaarkomen, onderwijl mijn borsten stevig onder handen worden genomen. Mijn tepels moeten het ontgelden er wordt aan getrokken en in geknepen.  Jammerend kreun ik bij het terugtrekken van ‘de reus’ hij trekt een grote lading verse sperma mijn schede uit. Het geil loopt zo mijn naadje in wat bij andere mannen niet onopgemerkt blijft.

Terwijl ik ‘de reus’ aftrekt neemt een andere man het over. Ik word losgemaakt en wordt om mijn buik gedraaid. Ik voel het koele tafelblad onder mijn buik en ze spreidt mijn benen zodat ik goed toegankelijk ben. De man neemt zijn mannelijkheid in zijn linkerhand en zet hem tegen de opening aan die zich soepel laat meerekken. Maar deze man is veel kleiner geschapen dan de vorige en steeds floept zijn mannelijk lid er weer uit. Dan zet hij zijn eikel een gaatje hoger en met een soepel beweging schiet zijn eikel mijn kringspier in. Een scherpe pijn maakt zich van mij meester maar als ik het lichaam achter me voel verstarren en hij met flinke halen zijn ballen leegt in mijn kont, wil ik alleen nog maar meer. ‘De reus’ voelt zich geroepen en neemt achter me plaats. Voorzichtig plaatst hij zijn enorme eikel tegen mijn nauwe gaatje. Ik schreeuw het uit als hij zijn eikel mijn kringspier binnen dring, zijn enorme handen pakken mijn heupen vasthoudt als ik steeds verder bij hem vandaan beweegt. Eén van de andere mannen heeft een vibrator op krachtstroom meegenomen en brengt het grote ding vaginaal bij mij naar binnen. Ik voel me nu volledig gevuld en steeds als ‘ de reus’ een beweging maakt smeek ik hem om stil te blijven staan. Dan wordt de vibrator aangezet en trilt mijn hele binnenste. ‘De reus’ voelt de trillingen ook en kan niet meer stil blijven staan en begint steeds feller te bewegen. Als ik me wil wegtrekken slaat hij me hard op mijn billen. Ik schreeuw het uit van verontwaardiging en pijn, maar ook van geilheid. De Vacuümpomp wordt weer op mijn tepels geplaatst en mannen grijpen naar hun lid om zichzelf te bevredigen of laten zich door mij  pijpen. Terwijl ik stevig, hard en diep geneukt en vibreert wordt.

Het duurt bijna een kwartier voordat mijn gejammer overgaat in grommen en kreunen van genot. Mijn tepels zijn hard vacuüm getrokken en extra gevoelig. Als ik word bevrijdt blazen mannen er zachtjes overheen, onderwijl ze mijn klitje stimuleren. Volledig gevuld kom ik tot een lang durend heftig spuitend tot een orgasme die gepaard gaat met een hoop geschreeuw en gekreun. Mannen rondom mij komen tot een orgasme en spuiten hun sperma over mij heen. Als iedereen klaar is, hoor ik iemand zachtjes iets fluisteren. Kan niet horen wat er gezegd wordt, maar merk dat het  stil om me heen wordt. Dan wordt mijn blinddoek afgedaan. En kijk in ogen die glunderen. En vraag me en heb je genoten? Ik word verlegen en durf geen antwoord te geven, maar denk alleen maar "Hoeveel mannen waren het er, wie het waren?". Wat ze wel weet is dat het lekker was en voor herhaling vatbaar, maar dat durf ik nog niet te zeggen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten