maandag 28 september 2015

Onze eerste date; de medische keuring


De afgelopen weken hebben we intensief mail contact gehad. Onze intiemste verlangens deelde we met elkaar. Nu zouden we elkaar voor het eerst treffen. Het zou geen gewone eerste ontmoeting zijn dat was zeker. De ontmoeting zou precies over een week zijn. De dag brak aan. Had slecht geslapen door de spanning. We zouden elkaar om twaalf uur te treffen. Ik reed om half twaalf van huis weg, op weg naar de locatie die ik die morgen via de whatsapp door had gekregen. Om iets voor twaalf uur parkeerde ik mijn auto bij het hotel. Ik whatsappte dat ik was gearriveerd. Kreeg een whatssappje terug; heel goed meisje, je kunt naar de derde verdieping gaan en de deur van kamer 321 staat op een kier. Ga naar binnen en sluit de deur en doe deze op slot. Stal al je attributen op de tafel uit. Ga vervolgens met je rug naar de deur staan en bennen, daarna stuit je jouw ogen en houdt deze al die tijd gesloten. Als je klaar staat roep je mijn naam. Begrepen? Ik whatsappte terug dat ik het begrepen had. 

Ik liep naar de lift toe en drukte op het knopje voor de lift. De lift gleed open en ik stapte naar binnen. Drukte op nummer drie. De liftdeuren gleden weer dicht. De zenuwen gierde door mijn lijf. Kon bijna geen ademhalen van de spanning. Mijn hart ging als een bezetene te keer. Als er iemand bij mij in de lift zou staan zou hij mijn hart te keer horen gaan. Ik werd uit mijn gedachte verlost door een gong, dat aangaf dat ik op mijn verdieping was gearriveerd. De deuren gleden open en ik stapte uit. En ik liep langs diverse deuren waar de kamernummers op te lezen waren. Aangekomen bij kamer 321 bleef ik nog even voor de deur staan. Probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Maar dat lukte niet. Voorzichtig duwde ik de deur open en stapte naar binnen. Het was donker in de kamer. De gordijnen waren gesloten. Ik sloot de deur achter me en deed, zoals opgedragen, deze op slot. Ik liep naar de tafel. Zag daar al diverse attributen uitgestald liggen die Meester Frank al klaar had gelegd. Na het zien van de latex handschoenen, eendenbek, lange ronde staaf, knijpers, tepelklemmen en oppomp dildo, sperde mijn ogen zich wijd open na het zien van de hoofdkap. Mijn hart zat ik mijn keel. Leek wel of deze op exploderen stond. Kon geen adem meer krijgen. Kon bijna mijn ademhaling niet meer onder controle krijgen. Leek wel of ik hyperventileerden. Probeerde me tot bedaren te praten, maar dat lukte niet echt. Stond daar aan de grond genageld. Hoe lang ik stond te kijken weet ik niet meer. Snel stalde mijn mijn meegenomen attributen uit. De buttplug, zuignapdildo, vibrator, collar, leiband, knijpers, zweep, touwtjes, eetstokjes, magic wand, en wat andere zaken. Ik ging in de houding staan en sloot mijn ogen. Ik haalde nog één keer diep adem en riep Meester Frank.

Het duurde even en hoorde een deur open gaan en voetstappen mijn kant op komen. Hij bleef achter mij staan. Hij moet mijn hart te keer hebben horen gaan en mijn ongecontroleerde ademhaling dat kan niet anders. Even laat hij me in spanning zo staan, dan voel ik zijn hand op mijn rug. Mijn adem stokt en merk dat ik mijn adem inhoud. Dan hoor ik hem zeggen, haal adem. Er ontsnap een zucht en probeer weer normaal te ademen, maar dat gaat moeizaam. Zijn handen stelen verder mijn rug. Hij probeert me op mijn gemak te stellen en zeg dat het goed is. Dat ik in vertrouwde handen ben. Dat ik alles los kan laten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer me te ontspannen, maar geheel op mijn gemak ben ik bij lange naar niet. Hij probeert me gerust te stellen door me te strelen en wat te praten. Ik ben verzonken in mijn eigen gedachte en dan hoor ik, heb je het begrepen? Ik schrik op uit mijn eigen gedachte en stotter dat ik het niet heb verstaan. Dan krijg ik een ferme tik in mijn gezicht. Ik schrik zo hevig dat mijn ogen vol schieten. Hij herhaald nogmaals wat hij net zei; je krijgt vandaag een medische keuring en een pijn test en die bepaald of je goedgekeurd wordt om opgeleid te worden tot mijn slaaf. Hoe graag wil je mijn slaaf worden? Met een zacht stemmetje zeg ik, heel graag Meester Frank. Ik hoor je niet, wat zeg je?, hoor ik hem zeggen. Met een hardere stem herhaal ik het. Heel goed slaaf, dan zullen we met de keuring en testen beginnen. 

Meester Frank verteld me dat ik de hoofdkap om krijg om zo volledig te kunnen concentreren op de keuring en test. Ik slik en raak een beetje in paniek, maar knik. Wil het niet laten zien dat ik het eng vind. Dan hoor ik hem de hoofdkap pakken en hem over mijn hoofd doen. Hij wordt achter op mijn hoofd dichtgeritst en strak vastgebonden. Ik kan niets zien en kan moeizaam ademhalen en mijn ademhaling versneld en de geur van het leer dringt mijn neusgaten binnen. Dat brengt me op de één of andere manier tot bedaren en mijn ademhaling wordt enigszins weer normaal. Maar helemaal relaxt ben ik niet, maar dat is natuurlijk logisch wat me straks allemaal te wachten staat. Dan hoor ik hem zeggen, die hoofdkap staat je goed er zitten allerlei klepjes op. Deze kan ik, naar gelang ik wens, openen om zo gebruik te kunnen maken van je pijp mondje. Ik kan wel door de grond zakken van vernedering. Voel me klein worden. Dan hoor ik hem plaatsnemen in de fauteuil die voor het raam staat. Even sta ik daar, voel zijn ogen over mijn lichaam gaan. Dan beveelt hij me om me uit te kleden. Rustig kleed ik me uit, doe mijn jasje uit gevolgd door mijn topje en gooi deze naast me op de grond, mijn rok trek ik over mijn heupen naar beneden en stap eruit en schop deze aan de kant. Dan sta ik verlegen nog ik mijn lingerie en op mijn hakken. Met een ferme stem beveelt hij dat de rest ook uit moet. Ik kan wel door de grond zakken, ik schreeuw van binnen dit wil ik niet dit wil ik niet. Maar gehoorzaam maak ik mijn bh los en gooi deze naast me neer. Vervolgens schop ik mijn schoenen uit en stroop mijn slipje naar beneden en stap eruit. Vol schaamte sta ik daar naakt voor hem met alleen mijn hoofdkap om. Zo vernederend maar gelijkertijd ook zo opwindend. Hij laat mij nog even wachten me bewust laten zijn van mijn positie. Ik kan je vertellen, het liefst zou ik willen wegrennen, weg van deze vernedering. Maar blijf staan met mijn handen op mijn rug en mijn benen wijd en voel zijn ogen keurend over mijn lichaam gaan.

Dan hoor ik hem opstaan. En voel zijn adem in mijn nek. Een kus land tussen mijn schouderbladen. Krijg kippenvel over mijn hele lichaam. Dan hoor ik hem vragen, ben je klaar voor de keuring en de tests? Ja Meester Frank, hoor ik mezelf zeggen. Dat is mooi. Dan gaan we nu beginnen met het onderzoek. Hij pakt mijn arm beet en leid me naar het bed en moet op mijn rug op bed gaan liggen met mijn benen opgetrokken en zo ver als mogelijk uit elkaar. Dan voel ik dat hij mijn benen fixeert en merk dat ik ze niet meer kan bewegen. Tevens worden zowel mijn armen en hoofd gefixeerd.  Daar lig dan dan wijd open mijn schaamlippen wijkend. Volledig toegankelijk. Zo vernederend. 

Voel zijn handen over mijn naakte lichaam gaan. Langs de buitenkant van mijn benen omhoog naar mijn knie om vervolgens naar beneden te gaan naar mijn lies. Dit herhaald hij nogmaals. Zijn weg vervolgen naar mijn buik over mijn borst naar mijn hals. Mijn tepels worden hard door zijn aanraking. Maar hij schenkt er voor nu geen aandacht aan. Zijn handen vervolgen zijn streling naar mijn armen om weer terug te keren via mijn hals, borst, buik en benen. Ik voel de spanning zich opbouwen in mijn onderbuik en tintelingen in mijn schaamstreek. Ik weet dat ik natter en natter word. Maar hoop zo dat hij dit niet ziet. Maar weet dat dat een illusie is. Zijn handen verlaten mijn lichaam. Dan hoor ik hem rommelen. Mijn gehoor spits zich om zo eruit op te kunnen maken wat hij aan het doen is. Dan een klets en bedenk me wat dat zou kunnen zijn. Dan schiet het me te binnen dat zijn de latex handschoenen. Dan hoor ik hem verder rommelen. Dan is het stil. Ik spits mijn horen nog beter. Wat gaat hij doen? Een heftige pijn op mijn tepel. Ik gil en een klap in mijn gezicht met gevolg. Stil jij!!!, spreekt hij me fel toe. Ik wens geen geluid meer te horen van je, begrepen? Ik knik, omdat ik niet zeker weet of ik mag praten. Dan voel ik de pijn toenemen op mijn tepel. Hij draait de tepelklem aan zodat mijn tepel uitgerekt wordt. Dit herhaald hij ook op mijn andere tepel. De pijn is heftig en bijt op mijn lippen om geen geluid te maken. De pijn neemt iets af en merk dat ik er meer opgewonden van word. Dit is niet normaal, hoe kan je nu opgewonden raken van pijn. Dat kan toch niet.

Ik voel zijn hand weer over mijn lichaam gaan. Tikt tegen mijn tepels aan en een pijn scheut treft mijn tepels. Ik verbijt me en haal door mijn neus adem. Waar ik weer de geur van het leer ruik. Dit stelt me gerust en de pijn trekt weg. Zijn hand streelt verder mijn lichaam en zakt af naar beneden en een vinger laat hij langs mijn lipjes gaan. Zo geil sletje van me, je bent al aardig geil zeg. Ik krimp ineen en kan wel door de grond zakken. Wat zullen we hier mee doen, geil sletje van me?, vraagt hij mij. Ik zeg niets en houdt mijn mond. Je mag wel wat zeggen als ik je wat vraag, snauwt hij me toe. Ik stotter en zeg dat ik het niet weet wat hij met mij gaat doen. We gaan dit neukgaatje eens aan een keuring onderwerpen. Maar eerst zullen we je ander neukgaatje eens vullen. Dan voel ik dat hij iets tegen mijn anus drukt. Mijn kringspier houdt de indringer tegen, maar de druk wordt opgevoerd en kan er geen weerstand meer tegen bieden. En de indringer schiet mijn kringspier voorbij diep in mij. De pijn is ondraaglijk maar zwakt wat af. Dan voel ik de druk vergroten en de indringer wordt opgepompt. De pijn neemt weer toe en ik kan het bijna niet meer aan en dan stopt het. Ik probeer te ontspannen en de pijn neem iets af. Goed zo, hoor ik mijn Meester zeggen. Het voelt goed dat hij dat zegt en wil verder voor hem gaan. Ik haal diep adem om me te ontspannen en probeer te genieten van de indringer.

Zo geil sletje het eerste neukgaatje is gevuld en die heb je goed doorstaan. Nu gaan we het andere neukgaatje inspecteren en kijken wat dat aan kan. Ik zal de eendenbek daarvoor gebruiken om zo goed de binnenkant van je kut te kunnen inspecteren. Dit gaat ook pijn doen dus zet je maar schrap. Maar eerst ga ik eerst voelen of ik knobbeltjes voel, hoor ik hem zeggen. Oh oh oh geile sletje van me, je bent echt geil. Hele slierten geil blijven kleven aan mijn vingers, zegt hij. Ik schaam me zo, kruip weg in mijn schulp, zo vernederend. Zijn vingers verkennen mijn schaamlippen en kneden deze. Eerst mijn grote schaamlippen. Ieder stukje wordt gecontroleerd op mogelijke knobbeltjes. Daarna komen mijn binnen schaamlipjes aan de beurt. Hierbij wordt geen stukje overgeslagen. Dan dringt er eerst één vinger naar binnen en controleert de binnen kant. Om nog beter te kunnen controleren steekt hij er nog een vinger in, met zijn duim raakt hij mijn klit aan en voer daar de druk op. De spanning in mijn onderbuik wordt meer en meer. Voel mijn kuitspieren zich aanspannen om zijn vingers. Dat ontgaat mijn Meester niet en met zijn andere hand trekt hij hard aan mijn tepel. Een gil ontsnapt mijn mond, met als gevolg dat er nogmaals hard aan mijn tepel wordt getrokken. De pijn is zo heftig dat mijn ogen volschieten en een traan langs de zijkant naar mijn oor zakt. Ik snif maar houd me sterk. 

Ik voel zijn vingers verder de binnenkant van mijn kut controleren. En dan komt mijn klit aan de beurt. Er wordt druk uitgeoefend om mijn klit heen en wordt wat verder bloot gelegd. Dan voel ik iets warms, wat is dit?, denk ik en dan voel ik het bewegen en dan bedenk ik dat het zijn tong moet zijn. Ik geniet er duidelijk van want mijn ademhaling versneld en abrupt stopt hij weer. Weg is het fijne gevoel. Er wordt iets rondom mijn klit gezet en lijkt net dat er aan mijn klit wordt getrokken. Dan verteld mijn Meester dat hij een vacuümzuiger erop heeft gezet en dat hij mijn klit vacuüm zuigt. Zo die wordt mooi groot, hoor ik hem zeggen. Dit is nieuw voor me en het gevoel is dubbel. Het doet een beetje pijn maar voelt gelijk ook heel erg lekker en de opwinding neemt nog verder toe. Dan voel ik iets kouds tegen mijn schaamlippen en de eendenbek glijd moeiteloos bij me naar binnen. Dan wordt de bek opengedraaid. De druk wordt groter en groter en de pijn neemt toe. Het kan niet meer verder, schreeuw ik van binnen. Ik scheur uit, alstublieft stop. Ik kan dit niet meer verdragen. Stop stop stop!!!!, schreeuw ik van binnen. Dan stopt hij. De pijn neemt wat af, haal diep adem en het wordt dragelijker.

Hij laat me zo even liggen om op adem te komen en dat de pijn dragelijker wordt. Dan hoor ik hem zeggen, zo geil sletje van me, ik zie hier één en al geil binnen in dit neuk grotje. Daar ben ik blij om. Hoef ik geen glijmiddel te gebruiken wanneer ik je wil nemen. Ik krimp ineen schaam me voor mijn geiligheid en het liefst wil ik hier weg. Weg van deze vernedering. Maar verlang aan de andere kant naar meer. Voel zijn vingers verder de binnenkant van mijn kut verkennen en daardoor raakt hij diverse malen het vacuümhoudertje aan. Hierdoor krimp mijn buik samen om zo de spanning verder op te bouwen. Ik hoor hem wat mompelen, maar kan niet goed verstaan wat hij zegt. Hij gaat door met het onderzoek en hoor hem rommelen tussen zijn instrumenten. Ik ga nu met een wattenstaafje tegen je baarmoeder prikken, dat kan gevoelig zijn, hoor ik hem zeggen. Ik houd mijn adem in, omdat ik niet weet hoeveel pijn dit gaat doen, maar het valt mee. Vervolgens pakt hij nog een wattenstaafje en zegt dat hij een monster afneemt van de ingang van mijn baarmoeder, een uitstrijkje zeg maar. Ik zet me schrap, omdat ik dit nooit zo fijn gevoel vind. En voel het wattenstaafje mijn baarmoederingang binnen gaan. Zo die laat je onderzoeken en hij stopt hem in een buisje. Dat viel mee hé, hoor ik hem vragen en ik knik bevestigend. Dan gaan we nu kijken of ik de sound bij je in kan brengen, dat is met ronde metalen staafje wat je zag liggen. Ik krimp ineen, en schreeuw nee nee nee, maar het geluid komt mijn lippen niet over. Ik zal hem eerst ontsmette voordat ik hem inbrengt, zegt hij me. Het zweet breekt me uit ik vind dit zo eng en ik krijg het spaans benauwd. Dan voel ik iets drukken binnen in me, de druk wordt groter en groter, de spanning in mijn buik neemt met dezelfde snelheid toe. Wat!!!, schreeuw ik tegen mezelf, vind ik dit opwindend? Dat kan niet!!!, dat mag niet. De spanning bouwt zich op en de opwinding neemt toe, doordat hij met de sound een soort neukend beweging maakt in mijn baarmoeder ingang. Dan stopt hij abrupt en de spanning neemt af. Zo geil sletje van me, zag dat je dit lekker vond, je baarmoeder verkrampte helemaal. Het is niet de bedoeling dat je nu al gaat komen, snauwt hij me toe. Maar goed te weten welk effect dit op je heeft. 

Hij ruimt de spullen netjes op en haalt ook het vacuümhoudertje van mijn klit. Zo die ziet er mooi donker rood gezwollen uit, verteld hij me. Die zullen we zo eens aanpakken, kijken wat je pijn grens is. Mijn gedachten schieten alle kanten op. Wat gaat hij met me doen? Ik weet dat mijn Meester geniet om me tot het uiterste te drijven met pijn. Kan ik dat wel aan? Ik moet het, wil graag dat hij trots op me is. Ik hoor hem rommelen en zegt dat hij diverse knijpers op zowel mijn buitenste als binnenste schaamlippen gaat plaatsen. Mijn adem stokt en mijn lichaam verkrampt? Ik kan je vertellen, de de binnenste schaamlippen echt het meest pijnlijke is. Diverse knijpers zet hij op mijn buitenste schaamlippen. Dit gaat nog wel, maar weet dat het straks minder dragelijk zal worden. Dan volgen de knijpers op mijn binnenste schaamlippen. Ik kreun en bijt hard op mijn lippen en zo mijn gil te onderdrukken. Ik smaak bloed in mijn mond. Ik heb mijn lippen stuk gebeten. De pijn neemt iets af en probeer rustiger adem te halen, wat niet makkelijk is. Zo dat ziet er mooi uit en je houdt je goed, hoor ik hem zeggen. Ik voel me groeien en ben best wel trots op mezelf dat ik dit voor hem aan kan. 

Met een ruk zonder vooraankondiging trekt hij de eendenbek uit mijn geile kut en ram in een keer zijn harde paal bij me naar binnen. Een pijn scheut trekt door miijn schaamlippen, omdat hij bij elke stoot tegen de knijpers komt. Pijn en lust wisselen zich af en drijf me verder naar een op stormende orgasme. Zo plotseling dat hij in mijn drong, zo trekt hij zich ook weer uit me en voel het bed naast mijn hoofd zakken. Hij maakt het lapje voor mijn mond los en duwt ruw zijn lit diep in mijn mond. Hij pompt tegen mijn huig en ik moet kokhalzen. Heel goed geil sletje van me, dit wil ik graag horen, brult hij me toe. Zijn pompende beweging gaat in een vast tempo door. Voel zijn lit kloppen in mijn mond. Hoor hem steeds zwaarder ademen en dan spuit hij zijn zaad diep in mijn keel. In je mond houden en niet slikken, beveelt hij me. Vervolgens sluit hij het mondkapjes weer. En hoor hem naar de badkamer lopen en hoor hem daar met iemand telefoneren. 

Even later komt hij weer terug en neemt plaats tussen mijn benen. Hij inspecteert mijn kut na de ruwe neukbeurt die ik net hebt gehad. Zachtjes knet hij de binnenkant van mijn kut en de spanning bouwt zich op. Hij kan diep in mijn kut kijken en ziet dat mijn baarmoeder zich spant. En bouwt de spanning nog verder op. Mijn ademhaling versneld en een aankomende orgasme dient zich aan. Voordat zich die tot explosie kan komen trekt hij met een ruk de knijpers van mijn schaamlippen. Echt die gil kwam uit mijn tenen de pijn is ondraaglijk. Dan voel ik zijn warme lippen mijn getergende lippen zachtjes liefkozen. En de pijn neemt iets af. Mijn klit slaat hij niet over ook deze liefkoos hij met zijn tong. Dan wordt er op de deur geklopt. Mijn lichaam verstijft. Nee nee schreeuw ik van binnen, dit hadden we niet afgesproken. We zouden onze eerste date met z'n twee zijn. Geen derde persoon erbij betrekken. Ik schreeuw en blijf schreeuwen, maar het geluid komt mijn lippen niet over, omdat ik anders zijn zaad moet doorslikken. Heftig probeer ik mijn hoofd te bewegen om zo nee te schudden en ik schop met mijn benen. Kalm maar lief sletje van me, ik heb alleen maar wat servies besteld. Ik kom tot bedaren, maar weet niet of ik hem echt kan vertrouwen. Hij staat op en druk een kus op mijn voorhoofd en loop naar de deur. Goedemiddag meneer hier heeft u het servies waarom u gevraagd hebt. Hij bedankt de man en sluit de deur. Ik haal opgelucht adem en weet dat hij de waarheid heeft gesproken. Wat een mindfuck was dit. Die zag ik niet aankomen. Van binnen moet ik een beetje lachen, omdat hij het goed heeft gespeeld. Ben blij dat hij me heeft weten te raken. Het was op het randje, dat wel. 

Ik hoor hem iets pakken en na wat geritsel hoor ik een knal. Ik schrik en hoor hem zeggen, we hebben iets te vieren, je bent goed doorgekomen door de eerste keuring. En daar gaan we op drinken. Mij maakt mijn mondkap open en zoent me en zuigt zijn eigen zaad uit mijn mond. Hij loopt weg en even later komt hij weer naast me zitten en drukt zijn mond weer op die van mij en het bruisende vloeistof voel ik in mijn mond. Je mag het doorslikken zegt hij. Mijn buik vult zich met warmte en dit voelt zo goed zo lekker. Ik glunder en gloei en denk bij mezelf met hem wil ik iets moois opbouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten