zondag 28 februari 2010

Reactie

van Fabie

jij hebt leiding nodig
dat zie ik meteen
ik streel je
ik knuffel je
ik pak je in
ik pak je uit
en ik dwaal over je lijf
maar dan ineens
ineens stuur ik je berekenend
naar mijn zoete sponde
die jij gaat verwennen
die jij moet verkennen
want ik laaf me
aan jouw onderdanigheid
je aarzelt
maar ik straf je
ik klem je wellustig af met mijn dijen
je schrikt
bang dat je stikt
ik laat je even in de waan
en dwing je tong tot actie
gulzig op leven en dood
behaag je mij
voor even ben ik jouw slaaf
tot ik met duivels genot kommm

maar nog ben ik niet klaar met je
ik bind je vast
gewillig als je bent
ik blinddoek je
want jouw adoratie is blind
en ik neem je
ik neem je als mijn slet
mijn dildo pookt in je rond
je tepels staan strak
je kut smacht
je kont tintelt
je lijf kronkelt
je vermant de pijn
die omslaat in lust

als ik je misbruik
jij mijn hoertje
ik jouw hoerenloopster
en dan kom je
dan komen we
en we minnen teder
voor even aan elkaar gewaagd

plots grijp ik je bij je haar
en begint ons spel opnieuw
ik jouw meesteres
jij mijn smekende slavin
aan wie ik mij laaf
wie is hier de meesteres?
wie is hier de slavin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten