vrijdag 12 februari 2010

Verkenning


Daar sta ik dan, volledig gekleed, geblinddoekt midden in de kamer. Ik voel je aanwezigheid, maar kan je niet zien. Ik hoor je zeggen, kleed je voor me uit. Even aarzel ik, maar dan begin ik me langzaam uit te kleden. Eerst mijn blouse, knoopje voor knoopje, dan mijn rok, vervolgens mijn kousen. Ik ben me erg bewust van je aanwezigheid. Dit doet me klein voelen. Me jouw kleine meisje voelen. Ik vouw mijn kleren netjes op en leg ze op een stapeltje naast me neer.

Nu sta ik naakt, geblinddoekt, midden in de kamer een beetje ongemakkelijk. Veel tijd om er bij stil te staan krijg ik niet, want dan voel ik een hand, jouw hand, op mijn rug. Iets onder mijn nek. Jij streelt mij tussen mijn schouderbladen, gaat langzaam richting mijn nek en streelt mij achter mijn linkeroor. Ik krijg er kippenvel van, zo lekker voelt het, dan voel ik nog een hand die dezelfde streling herhaalt, maar dan achter mijn rechteroor en beiden gaan ze naar mijn hals, onder mijn kin. Heerlijk voelt het. Dan gaan de handen via mijn schouder naar mijn beide armen en pakken mijn handen en leiden ze naar mijn nek. Hou ze daar voorlopig maar, hoor ik je zachtjes zeggen. Ik voel nog een extra opwinding ontstaan in mijn onderbuik.

Je handen gaan ondertussen verder, langs mijn bovenarmen, via mijn oksels langs de zijkant van mijn borsten. Je maakt een lichte beweging naar binnen en met je duimen raak je licht mijn, inmiddels rechtopstaande, tepels aan. Ik hou mijn adem in, verlangend naar een intensere aanraking van mijn borsten. Die blijft echter nog uit want je handen gaan verder naar beneden over mijn buik, waar ze elkaar aanraken iets onder mijn navel. Even blijven ze daar, als om mij te plagen en te laten bedenken wat er zal gaan komen. Dan ga je weer verder. Eerst terug naar buiten en dan langzaam naar beneden. Ik zet bijna vanzelfsprekend mijn voeten verder uit elkaar. Je handen glijden naar mijn bovenbenen. Helaas, mijn verlangende kruis laat je links liggen. Naar boven gaat het weer. Dit keer streel je mijn borsten helemaal. Dan gaat het strelen over in kneden. Mijn ademhaling wordt intenser. Je merkt dat ik geniet. Dan draai je een kringetje rond mijn tepels en ik krijg de neiging om mijn hoofd andermaal in mijn nek te leggen van genot. Ik weet me nog net in te houden. Dan pak je mijn linkertepel vast en knijpt er zachtjes in. Ik hou mijn adem in. Harder knijp je nu en dan draai je mijn tepel tussen je vingers. Ik voel een schok van mijn borsten naar mijn kruis en een lichte kreun komt van mijn lippen. Je laat weer los. Dan voel ik je rechterhand hetzelfde met mijn rechterborst doen. Weer een kreun. Is het van pijn of van genot? Ik weet het zelf eigenlijk niet, maar weg zijn je handen alweer. Dit keer via de zijkant op weg naar mijn billen, zachtjes streel je ze. Ik steek mijn kont onwillekeurig iets naar achteren. Even pak je beide billen vast en trekt ze iets van elkaar. Ik hou alweer mijn adem in. Bang voor wat je gaat doen, maar je laat ze weer los. Je geeft een tikje op iedere bil.

Even raak je me niet aan en ik voel me bijna verlaten. Dan voel ik je handen weer op mijn buik, langzaam, tergend langzaam ga je naar beneden. Via de binnenkant van mijn dijbeen. Even raak je licht mijn schaamheuvel aan alsof je mijn gladheid wilt controleren. Terug naar het dijbeen. Met één vinger, zo voelt het tenminste, terug naar mijn kruis. Tussen mijn lippen door vind je mijn clit. Een siddering gaat door me heen. Maar weg is de vinger alweer. Terug gaan jouw handen over mijn heupen, mijn borsten, mijn hals. Gek word ik ervan. Ik wil ze zo graag ergens anders en dan... Eindelijk gaan ze weer naar beneden, aarzelend, maar ze gaan naar beneden. Na twee, nee drie keer over mijn schaamlippen te hebben geaaid, vind je mijn clit opnieuw, raak je hem licht aan. Je vingers glijden zonder moeite bij me naar binnen. Op zoek naar mijn plekje die je zo goed weet te vinden. Veel meer heb ik niet nodig en ik kan ik me niet meer inhouden. Ik laat me volledig gaan. Ik weet nauwelijks nog waar ik ben en zak door mijn knieën helemaal van de wereld.

2 opmerkingen: