zaterdag 22 oktober 2011

Scheren


Vanmorgen heb ik mezelf maar eens ontdaan van al het haar. Super glad ben ik nu weer. Mijn lichaam heerlijk met bodylotion in gesmeerd. Het maak mijn huid zacht en soepel, en een beetje vettig. Zodat mijn handen zich heerlijk een weg kunnen vinden over mijn lijf. Ik raak altijd uitermate opgewonden als ik mezelf onthaar. En het aangezicht van mijn gladde naakte poes doet mijn tepels rijzen. Ik onthaar me goed en dat maakt dat mijn huid geïrriteerd raakt. Bilspleet, rond de anus en langs mijn lippen, dat branderige gevoel. Olie en bodylotions werken heerlijk verzachtend en het insmeren van mijn gevoelige plekjes maak me geil. Vettige vingers verdwijnen als vanzelf in mijn kutje. Diep duw ik ze naar binnen. Soms 2 soms tot 3 vingers. Terwijl ik eigenlijk wel mijn kutje zou willen vullen met mijn hele hand. En als ik zo met mezelf bezig ben slaat mijn fantasie op hol. Alles en iedereen zou ik willen neuken, gewoon lekker grof. Ik spreid mijn benen zo ver mogelijk open. Alsof ik wil zeggen, wees welkom, neem me...neem me hard. Neuk me, neuk me ik ben zo geil, laat me komen.

3 opmerkingen: