woensdag 28 december 2016

Onze eerste date - geschreven door Alex

Er werdt op de deur geklopt. Nu was het wel even heel erg spannend.  We hadden elkaar nog niet eerder gezien, alleen vage foto's via de chat. Ik hing, zoals afgesproken, de blinddoek aan de binnenzijde van de deur. Opende de deur en zette deze op een kiertje. Ik voelde dat zij de deur open hield. Ik zei tegen haar dat ze even moest wachten. Ik liep terug de kamer in en hoorde haar vragen of ze al naar binnen mocht komen. Ik liet haar nog even wachten.

"Kom maar binnen!" zei ik tegen haar en gaf haar even de tijd om de blinddoek voor te doen. "Ben je klaar?" vroeg ik. Ze zei dat ze klaar was. Ik liep naar haar toe en zag haar nu voor het eerst...zucht....zo mooi! Ik pakte haar hand, nam haar mee, liet haar voor de stoel staan en deed haar sjaal af. Ik ging in de stoel voor haar zitten en keek nog even naar haar.

Ze stond wat te friemelen met haar handen. Was ze ook wat zenuwachtig? Ik zei haar dat ze zich moest uitkleden. Ze deed haar vest uit, vouwde hem op en gaf hem aan mij. Zo deed ze het ook met haar rok en haar topje. Nu stond ze in haar lingerie voor mij.

Ik gleed met mijn hand langs haar zij, raakte haar amper aan. Ik zag dat ze ervan schrok maar ze herstelde zich een bleef stil staan. "De rest mag ook uit" zei ik tegen haar.
Daar stond ze dan, helemaal naakt. Ik stond op en ging dicht bij haar staan. Heel licht liet ik mijn handen over haar lichaam glijden. Ik voelde de spanning in haar lijf. Ik tilde haar kin op en gaf haar voorzichtig een kus.

Nu was het mijn beurt, althans nu mocht ze mij uitkleden. Ik zag en voelde hoe haar handen over mijn borstkas gaan, aftastend en zoekend. Toen begon ze langzaam de knopen van mijn shirt te openen. Nadat ze mijn shirt had uitgetrokken vouwde ze het op en gaf het aan mij. Vervolgens maakte ze mijn broek open en deed hem langzaam uit. Ook mijn boxer gleed langzaam naar beneden en toen stonden we naakt tegenover elkaar. Ik deed langzaam de blinddoek af, ze had haar ogen dicht. Nadat ze haar ogen opende en gewend was aan het licht keken we voor het eerst in elkaars ogen.
Ik gaf haar weer een kus, die nu werd beantwoord met een gepassioneerde zoen.

Ik liet haar staan, pakte een touw en maakte een borstharnas bij haar. Daarna pakte ik twee tepelklemmen en zetten deze op haar tepels. Ik zag dat ze nat was, het geil uit haar kut liep langs haar dijen. Ik liet mijn hand over haar natte kut glijden en liet met gemak mijn vingers tussen haar lippen verdwijnen. Ze ging op haar knieën voor het bed zitten, nam mijn stijve lul in haar mond en begon er zo ongelooflijk lekker aan te zuigen.

Ik legde haar op het bed en begon haar te vingeren en zetten de vibrator op haar clit. Ze begon zachtjes te kreunen. Het duurde niet lang voordat ze harder begon te kreunen en klaar kwam.......

Ze was alleen even vergeten te vragen of dat ze al mocht komen. Ik trok in een ruk één van de tepelklemmen van haar tepel direct gevolgd door de tweede. Ze probeerde zich groot te houden maar er ontsnapte toch een 'AU' uit haar mond.

Ik ging ook op het bed liggen, ze kroop dicht tegen me aan en ik hield haar stevig vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten