dinsdag 14 februari 2017

Jij....

Jij.....

Jij Alex, jij haalt ons weg uit deze wereld
Neem mij mee naar die van jouw
De wereld van ons samen
Waarin de grenzen vervagen

Neem me mee in jouw gedachten
In de reis die we samen gaan maken

Laat mij deel uitmaken in jouw diepste fantasie
Geef me alles,
tot ik heel jouw wereld zie

Neem bezit van mijn ziel
Dwing mij, leid me, bezit mij
Mijn zijn in jouw handen
Zie hoeveel ik je vertrouw

Ik zie jouw verlangen in jouw ogen
En voel jouw liefde, houden van
Onze gevoelens onomkeerbaar
Heerlijk maar ook zo fout

Steeds vaker denk ik aan jou
Elke nacht droom ik vaker over jou
Ik ben verliefd op je geworden zonder dat ik het wou
Steeds vaker besef ik dat ik steeds meer van je hou

Streel me, bemin me, kruip in mij,
Jij houdt van mij, ik houd van jou
Samen smelten in het hier en nu
Genieten van ons moment

Geen opmerkingen:

Een reactie posten