woensdag 24 maart 2010

Blind vertrouwen


Heb je ooit iemand volledig vertrouwd? Gewoon volledig kunnen vertrouwen? Je ogen sluiten en er voor gaan? Dat gevoel heb ik, ik weet dat ik mijn Meester volledig kan vertrouwen, dat ik op hem kan rekenen. Dat hij me niet in gevaar zal brengen. Over me zal waken en dat me niets zal gebeuren als we samen zijn. Om deze rede kan ik me volledig geven. Ik ben blij dat ik dat kan bij hem. Hij heeft me die vertrouwen gegeven en hij krijgt daar veel voor terug.

3 opmerkingen:

  1. Lieverd,
    vanwaar je naamsverandering of wordt dit je pseudoniem voor je eerstkomende debuutverhalen
    :-))

    "Geboeid" uitkijkende naar je volgende verhalen
    Groetjes,
    een volger van je verhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, soms is het tijd om iets te veranderen. Waarom dan niet mijn naam in Julia, is toch beter als Lief. Lief ben ik maar ......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles moet gebaseerd zijn op vertrouwen. ook dat er soms grenzen overschredenen verkend kunnen worden om vast te stellen waar ze liggen. Als je zo' n relatie met elkaar hebt. Mooi hoor ' lieve' Julia

    BeantwoordenVerwijderen