zondag 14 maart 2010

Stil


Stil ligt ik daar
Voor mijn ogen een fluwelen sjaal
Mijn handen bij elkaar
Gebonden door een touw
Evenals mijn enkels
Geur van opium
Zachte klanken
Geheel overgeleverd
Wachtend, verlangend
Voel ik plagend jouw handen
mijn huid strelend met een veer
Hulpeloos, doch veilig bij jou
Diep intens verlangen naar meer
Dat weet jij
En pak er wat anders bij
Mijn lichaam begint te kronkelen
Zachtjes kreunt ik
Wil niet dat jij stop
Ademhalingen gaan sneller
Het wind ons beiden op
Zwevend van het genot
Smekend
Wil ik hem voelen
Hunkerend naar zijn liefde
Plagend zijn antwoord
Strelend met zijn tong
Het maakt mij gek
Teder kussen wij elkaar
En jij glijdt in mijn intense warmte
Stillend de honger
Komen samen klaar
Gebonden liefdesspel
Samen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten