maandag 20 september 2010

Eindelijk


Eindelijk was de bewuste avond aangebroken. Ik zou om half 8 bij hem zijn. Zijn vriendin was weg en zou later die avond pas weer thuis komen. Dus we hadden het rijk voor ons alleen. Ik kwam aanrijden en zag dat hij de voordeur al opendeed. Hij zat dus al op mij te wachten. Een teken dat hij er ook naar uit keek en dat gaf me een goed gevoel. Ik wist niet goed wat ik precies van deze avond moest gaan verwachten, maar ik had er goede hoop op. Het was voor mij ook nieuw dus we zouden wel zien hoe het zou verlopen.

We liepen door naar boven en gingen daar zitten om even te kletsen. Ik probeerde zijn mooie kijkers te ontwijken, omdat ik anders direct ten prooi zou vallen. Ik moest natuurlijk niet te gretig overkomen, al was ik dat wel. Ik was al zo opgewonden als wat en verlangde erna om zijn handen over mijn hele lijf te voelen.

Hij raakte mijn been aan waardoor er een tinteling door mijn hele lichaam ging. Hij ging staan en pakte mij bij mijn nek en trok me omhoog. Ik kon zijn mooie kijkers niet meer ontwijken en ik verdronk erin. Zijn lippen vonden de mijne en vol overgave beantwoorde ik zijn zoen. Ooohh, wat is dit heerlijk en wat kan hij heerlijk zoenen. Ik kan helemaal opgaan als een man goed kan zoenen. Als hij dat niet kan dan zal het ook nooit wat worden. Maar hij had geluk of beter gezegd wij hadden geluk, want wij kunnen heerlijk zoenen. Hij maakte mijn vestje los en trok deze uit. Niet veel laten stonden we beide naakt en al zoenen tegen elkaar.

Zijn handen gingen over mijn hele lichaam. Geen enkel stukje bleef onaangeroerd. Zijn vingers gleden in mijn kletsnatte doos. Ooh wat was dit heerlijk. Ik liet me gaan en genoot er intens van. Hij likte zijn vingers af en fluisterde in mijn oor dat ik lekker smaakte. Ik pakte zijn inmiddels harde lul in mijn hand en trok er aan en ik hoorde hem kreunen. Ik ging op de rand van de tafel zitten en trok mijn benen op zodat hij me heerlijk kon beffen. Jeetje wat was ik geil en verlangde zo intens naar hem. Ik ging helemaal op in alles wat hij deed. Ik was drijfnat en super geil.

Ik ging liggen en hij streelde mijn lichaam. Zijn handen gingen over mijn rug richting mijn kont en masseerde ze heerlijk. Zijn vingers gleden door naar mijn anus en drukte er tegen aan. Trok mijn billen uit elkaar en begon me te likken. Dit was nieuw voor me, wil ik dit wel dat hij me anaal likt?, dacht ik bij mezelf. Maar ik beveelde mezelf om het te ondergaan. Geen remmingen vanaf nu, laat je gaan. Zijn vingers gingen in mijn anus en begin me daar de vingeren. Ooh wat was dat heerlijk, een nieuwe ervaring. Ik ben geen anaal maagdje meer, maar ben nooit anaal gevingerd. Wat was dit heerlijk. Hij bewerkte er iets. Ik weet niet wat het was maar ik kan je verzekeren dat het heerlijk was.

Ik pakte zijn harde lul en begon hem te pijpen. Ik hoorde hem kreunen van genot en probeerde hem zo gek mogelijk te maken. En dat lukte volgens mij wel aardig want hij trok zich terug want hij stond op springen. Voelde zijn lul al in mijn mond kloppen. Ik had hem wel graag tot zijn hoogtepunt willen pijpen maar helaas. Ik had vanavond blijkbaar niet de regie in handen.

Hij streelde verder mijn lichaam en begon mij te vingeren. En ondertussen likte hij me ook. Ik was aan het afglijden en genoot intens. Ik voelde dat hij meerdere vingers in me kletsnatte doos duwde, Hij voerde de druk op en ik hoorde hem kreuken, ooh wat is dit geil, oh wat is dit geil. En hij vertelde dat zijn hele hand in me was. Jeetje oh wat was dat inderdaad geil. Het was een heerlijk gevoel. Ook dit was nieuw, tenminste dat de hele hand erin zat. Hij bewoog hem en ik werd gek, voelde een orgasme opkomen maar zette niet door. Ooh wat was dit lekker. Wat kan hij heerlijk vrijen. Wat kan ik me heerlijk laten gaan bij hem.

Ik ging weer zitten en druk zijn lichaam tegen mij aan. Hij fluisterde in mijn oor wat ik wilde. Ik zei dat ik hem wilde voelen diep in mij. Helaas moet dit wachten tot een andere keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten