donderdag 2 september 2010

Hotelkamer

In een hotelkamer hadden we afgesproken, rond de middag. We zouden het deze keer anders doen. Ik zou deze keer de regie in handen nemen. Je hebt eens gezegd dat je het prettig zou vinden om verrast te worden. Ik had je als opdracht meegeven om geblinddoekt op de kamer op me te wachten.

Jij was al eerder op de kamer. Je was geblinddoekt en je zou met je rug naar de deur op me wachten. Ik liep de gang in van het hotel waar zich de kamer bevond, mijn hart klopte in mijn keel, want dit had ik nog nooit eerder gedaan. Ik zag de deur op een kier staan en heel zachtjes deed ik hem open. Daar zat jij en gezien de sfeer in de kamer was jij er al een tijdje. Overal in de kamer stonden brandende kaarsjes, het rook er heerlijk. Ik haalde diep adem en liep geruisloos de kamer in. Ik hield jou strak in de gaten. Ik zag aan je houding dat je me gehoord had. Tuurlijk had je me gehoord, je zat tenslotte op me te wachten. Ik kroop het bed op en ging achter je zitten. Ik zoende jou in je nek en merkte aan je ademhaling dat jij ook enigszins gespannen was. Mijn handen gleden over jouw bovenlijf en van lieverlee voelde ik dat jij je ontspande. Het gaf me een overweldigend gevoel van macht. Ik bleef achter je zitten, maakte de knoopjes van jouw overhemd los en trok het uit. Met mijn vingers gleed ik over je tepels, merkte dat het je opwond. Ik wreef met mijn borsten over jouw rug, plagend bleef ik over jouw tepels wrijven tot ze hard waren. Inmiddels zag ik aan jouw kruis dat je behoorlijk opgewonden was. Maar dat was geen verrassing. Ik weet dat jij opgewonden wordt van mij en daar maak ik dan ook gretig gebruik van.

Ik schoof achter je vandaan, controleerde of je blinddoek nog goed zat en duwde je op jouw rug op het bed. Jouw handen legde ik boven jouw hoofd, trok de riem uit jouw broek en maakte daarmee jouw handen vast. Ik ging op je zitten, legde mijn handen om je gezicht en likte over je lippen. Je beantwoorde mijn plagerige tong, maar zodra jij mijn tong aanraakte, trok ik mijn hoofd terug. Ik liet je duidelijk merken dat ik de regie in handen had. Met één hand maakte ik jouw broek los en voelde dat je een enorme erectie had. Ik was ondertussen ook behoorlijk opgewonden, de binnenkant van mijn dijen voelde al vochtig aan. Met mijn mond proefde ik ieder stukje van je gezicht en heel traag ging ik naar beneden, knabbelde aan je oorlellen. Je ging steeds zwaarder ademen, merkte dat je moeite had om je te beheersen, maar omdat je handen vast zaten, kon jij weinig doen. Ik ging rechtop zitten en mijn handen lagen op je borst. Ik gaf mijn ogen goed de kost en wat ik zag beviel me zeer goed. Het was duidelijk te zien dat jij je lichaam goed verzorgde, hij was netjes geschoren. Hij was geen super lichtgewicht, maar alles was goed in verhouding.

Ik boog voorover en likte een tepel, rook je heerlijke aftershave. Je huiverde bij de aanraking van mijn tong. Ik deed eender bij de andere tepel, terwijl mijn vingers de eerste bewerkte. Ik beet zachtjes terwijl ik je mond goed in de gaten hield, om te zien of jij het lekker vond. Jij had een prachtige glimlach en af en toe likte je over jouw lippen. Ik beet iets harder in je tepel, je lichaam reageerde er heftig op. Jouw erectie voelde ik tegen mijn billen kloppen, wilde graag bevrijd worden uit je slip. Behendig trok ik je broek en slip uit. Ik was geil, erg geil, mijn string was helemaal nat geworden en ook ik had moeite mijn ademhaling onder controle te houden. Mijn kleding begon me in de weg te zitten, dus trok ik het snel uit. Ik ging boven op je zitten en ging met mijn geile natte poes over je stijve erectie glijden. Ik zag aan je gezicht dat je er van genoot. Maar ik stopte.

Ik ging op je bovenbenen zitten, pakte een brandende kaars van het kastje naast het bed. Ik zag dat jij gespannen was en wachtte op wat komen zou. Ik hield de kaars een beetje schuin en liet een druppel kaarsvet op je buik vallen. Je schrok er een beetje van, probeerde een kreet te onderdrukken, maar jij had jezelf snel weer onder controle. Volgens mij had jij dit nog nooit eerder gedaan, maar omdat ik het idee had dat jij het wel spannend vond, ging ik door. Ik hield de kaars vrij hoog, zodat het kaarsvet al ver afgekoeld was. Je buik zat al snel onder, ik vond het heerlijk om je buik even te zien intrekken bij de aanraking van het kaarsvet. Ik liet een drup vallen op je borst, wachtte jouw reactie af. Je beet op je onderlip, en toen verscheen er een glimlach om jouw mond. Beetje bij beetje liet ik de kaars een beetje zakken, je kronkelde onder me, merkte dat je er echt van genoot. Ik zette de kaars terug en pulkte het gestolde vet van je buik, zag dat de huid eronder een beetje rood was en bluste de plekken met mijn tong, wat een heerlijk lijf had jij.

Ik gleed over je benen naar onderen. Bewonderde je enorme erectie, raakte hem zachtjes aan. Ik boog voorover en nam je penis in me mond. Met een hand masseerde ik je ballen. Je probeerde jouw handen los te krijgen, merkte aan je dat jij het niet lekker meer vond zitten, dus maakte ik de riem los. Ik ging door met pijpen en jij pakte mijn hoofd met beide handen vast, je onderlijf maakte pompende bewegingen. Aan de geluiden die jij maakte, wist ik dat ik goed bezig was. Ik zoog dan weer hard en dan weer zacht, af en toe beet ik plagend op je eikel, draaide er met mijn tong omheen. Ineens trok jij me omhoog, tilde me een stukje op, stopte je penis in me en liet me vallen. Je overrompelde me door deze actie, maar dat liet ik niet merken. Je neukte me hard en je handen kneedden mijn borsten en tepels. Een ding was zeker, ik was zo nat, glijmiddel hadden we zeker niet nodig.

Terwijl jij nog in me zat, draaide jij ons om, nu lag ik op mijn rug. Jij legde mijn benen in jouw nek, leunde op een arm en met je vrije hand wreef je over mijn klit. Toen ik voelde dat ik bijna zou komen, hield jij ermee op, terwijl jij me langzaam doorneukte. Ik trok de blinddoek van je ogen vandaan en legde mijn handen om je gezicht en trok je mond op die van mij. Ik zoende je vurig, vol overgave. Ik nam het ritme over, liet me helemaal gaan en kwam met een geweldige kreet klaar. Op hetzelfde moment kwam jij ook klaar. Je keek me diep in de ogen, ik voelde me er in verdrinken. Uitgeblust kwam je op me liggen, knuffelde me stevig en zoende jij me in mijn nek. Zo bleven we nog een tijd liggen, allebei nat van het zweet en uitgeteld, moe en voldaan.

4 opmerkingen:

  1. Dit is verrassend.Deze kant had ik nog niet ontdekt, maar ik ben er niet ongelukkig mee

    X
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou jij hier voor open staan dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op het kaarsvet na, mag je dit een keer met mij doen

    x
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah ok, is het kaarsvet echt een harde grens? of.....

    BeantwoordenVerwijderen