donderdag 9 september 2010

Lust...


Ik opende vanmorgen mijn mail en las daar: “als je vandaag alleen thuis bent , laat mijn mobiel dan een keer over gaan met jouw nummer”. En dat deed ik dan ook. Niet veel later belde hij me op, maar ik was te laat met opnemen. Zag zijn nummer in mijn schermpje en mijn hart maakte een sprongetje. Hij had mijn voicemail ingesproken en luisterde deze af: “Heb je zin om vanmiddag langs te komen, ben namelijk vanmiddag even alleen thuis. Ik bel je wel wanneer ik op huis aan gaat”. Tuurlijk had ik zin om langs te komen, stomme vraag.

De ochtend kon ik niet rustig zitten, kon mijn aandacht niet bij mijn werk houden. En er leek geen einde aan de ochtend te komen. De minuten leken wel met een slakke gangetje vooruit te gaan.
Mijn gedachtes wisselden elkaar met sneltreinvaart af, werden niet afgemaakt en al weer vervangen door de volgende.

Ik ging me maar douchen om me voor te bereiden. Ik stapte onder het warme water die mijn lichaam streelde. Pak mijn geurende douchegel en smeer mijn lichaam in. Mijn fantasie gaat met me op de loop en ik beeld me in dat jij degene bent die me streelt. Ondertussen dwalen mijn handen af naar mijn borsten, blijf die even strelen en voel dat mijn tepels hard worden, vervolgens ga ik naar mijn buik, naar mijn dijen naar mijn lies, ik voel hoe mijn lichaam reageert. hmm... Ik maan mezelf te stoppen omdat ik mezelf alleen maar gek loop te maken. Ik ga verder met mezelf te verzorgen. Scheer me intiem en neem een anaal douche. Stap uit de douche en droog me af. Föhn mijn haar en kleed me aan.

Ik zie op de klok dat het al laat is en moet opschieten om nog even snel een hapje te eten. Tijdens het smeren van mijn brood gaat mijn telefoon. Ik zie in mijn schermpje dat jij het bent. Ik neem op en hoor zijn verleidelijke stem. Shit… wat is het toch een heerlijke vent. Ziet er goed uit en heeft ook nog een heerlijke stem. Hij maakt me helemaal gek…. Hij verteld me dat hij over 20 min thuis zou zijn. Ok zei ik, stap dan ook gelijk in mijn auto dan zijn we er tegelijk en hangen op.

Bij zijn huis aangekomen zie ik dat hij er nog niet is, maar niet veel later komt ook hij aanrijden. Hij stapte uit, oh jezus, wat is het een lekkere vent. Zelfs in zijn werkkleren is hij om op te eten. Zijn ogen het zijn magneten. Alles om ons heen vervaagde, ik was verdronken in zijn ogen. Tegelijkertijd zei iets in mijn hoofd dat ik de omgeving moest toelaten. We moesten in de gaten houden wat er om ons heen gebeurde. Met moeite weekte ik me los uit zijn ogen en liep achter hem aan het huis binnen.

Niet koud binnen keken we elkaar diep in de ogen aan. Onze lippen vonden elkaar en ging over in hartstochtelijk zoenen. Wat we deden was niet goed maar oh zo lekker. Zijn handen streelde mijn lichaam en ging onder mijn rokje. En streelde daar mijn inmiddels opgezwollen lippen. Hij ging door zijn knieën en deed mijn slipje uit. Zijn tong ging op ontdekking uit en begon me heerlijk te beffen. Oh wat was dit lekker, wat verlangde ik hier naar. Naar zijn aanraking, zijn tong, zijn handen, gewoon weg alles.

We liepen door naar de kamer. We kleden ons uit en zijn pik zwiepte zijn onderbroek uit. Ik pakte zijn stijve pik beet en trok eraan. Ging door mijn knieën en begon hem te pijpen. Ik vind pijpen heerlijk om te doen. Ik keek met mijn verleidelijk blik omhoog en zag dat hij met zijn ogen dicht intens genoot. Heerlijk dacht ik bij mezelf, ik bepaal nu wat er gaat gebeuren, wanneer en hoe hij mag komen. Maar alles is minder waar ook vandaag had ik het niet voor het zeggen. Ik merk dat hij graag de touwtjes in handen wilt hebben. Op zich vind ik dat niet erg. Ik houd er wel van dat een man de leiding neemt.

Hij beveel me op mijn knieën te gaan zitten. Ik voel zijn vingers in mijn kletsnatte kut gaan en gelijkertijd voel ik hoe zijn handen over mijn billen gaan. Duwt zijn gezicht tussen mijn billen en neukt mijn kontje met zijn tong. Hij likt, zuigt en blaast in mijn kont. Jeetje.. wat is dit heerlijk. Zo’n nieuwe ervaring voor mij. Ik had niet verwacht dat ik zo kon genieten van dit alles. Dan voel ik zijn stijve pik tussen mijn kletsnatte lippen naar binnen glijden. Oh jezus.. ga door neuk me neuk me hard. Maar ook hij is zo geil en opgewonden dat hij het rustig aan moet doen. Hij vingert me anaal en likt, zuigt, blaast en doet alles met me. Ik geniet hier intens van en voel me afglijden en voel een orgasme opkomen maar zet niet door. Oh oh ga door ga door hoor ik mezelf zeggen. Dan voel ik zijn stijve pik weer in mijn kletsnatte kut gaan en neuk me stevig en stop dan even om het orgasme uit te stellen. Dan duwt hij zijn stijve pik in mijn nauwe kontgaatje en niet veel later komt hij klaar in mijn kont. Wat is dit heerlijk…

We staan op en we zoenen elkaar hartstochtelijk en lopen door om ons te gaan wassen. Ik kijk toe hoe hij zich wast en zie zijn slappe pik glinsteren. Met een geile blik in mijn ogen loop ik naar hem toe en raak zijn pik aan. Het is zo fijn om te vrijen met iemand die zelf zo geniet van de uitwerking van zijn handelingen. Hij kijkt me met zijn geile twinkelende ogen aan. Ik lees eruit dat hij nog niet genoeg heeft gehad. En ook ik heb niet genoeg gehad, maar helaas hebben we te weinig tijd want ik had graag nog even doorgegaan…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten