dinsdag 26 oktober 2010

Hij...

Via mijn werk kom ik veel mannen tegen. Mannen die zelfingenomen zijn. Mannen die wereldwijs zijn. Mannen die sexy zijn. Maar al enige tijd is er een die mijn aandacht weet vast te houden. Hij is afstandelijk, arrogant, aantrekkelijk, intelligent.

Ik besluit hem eens te peilen maar elke vraag die ik hem stel over zijn privé leven wordt gepareerd met een wedervraag of een vaag antwoord. Natuurlijk ben ik hier zelf ook debet aan want ook ik heb verborgen geheimpjes. Op deze manier wordt het natuurlijk niets met ons, en de spanning wordt steeds verder opgevoerd.

Hij daagt me uit en ik besluit de uitdaging aan te gaan. Op een dag trek ik de stoute schoenen aan en stuur hem een kinky, niet voor andere uitleg vatbare, mail. Daarin schrijf ik hoe bijzonder ik hem vind en dat hij me opwindt. Als dit hem niet uit de tent lokt? Hij mailt enigszins geshockt terug. Ik overweeg gas terug nemen, maar besluit dat ik nu net zo goed door kan gaan.

Alleen al de gedachte aan zijn strenge stem als hij me zakelijk corrigeert zorgt voor kippenvel over mijn lichaam en het prikkelt zelfs mijn poesje. Telkens dwalen mijn gedachten af en ik fantaseer over onze naakte lichamen. Zijn zware stem fluisteren in mijn oor, zijn lippen leiden een spoor van kussen naar mijn zachte nek, zijn handen dwalen af langs mijn rug, langs mijn heupen. Hij trekt me hard tegen zich aan.

Aan het einde van de dag verlaat ik kantoor en loop de weg op. Voor mijn neus stopt een auto. Het is hem. Hij zegt niets maar gebaart me te gaan zitten. Ik stap in en wil wat zeggen. Voor ik mijn mond open kan doen pakt hij een shawl van de achterbank, draait mijn gezicht van zich af en doet de doek om. Ik zit nu geblinddoekt in de stoel naast hem. De auto start en we rijden weg. Ik word onrustig en bedenk me dat ik hem eigenlijk helemaal niet ken. Wat weet ik nou eigenlijk van hem behalve dat ik me woest tot hem aangetrokken voel?

Blijkbaar voelt hij mijn onzekerheid want de auto stopt. Voor ik weer tijd heb iets te zeggen krijg ik een heerlijke lange kus. Hij streelt mijn lippen met zijn vinger, zacht en tergend langzaam. Langs mijn wang, over mijn haar. Hij neemt de blinddoek af, en ik kijk hem vragend aan. We zijn in een garage, en hij gebaart me uit de auto te stappen. We lopen een aantal deuren door en komen in een prachtige woonkamer. De lichten zijn gedimd, er ligt een kleed voor een open haard. We lopen erheen en hij helpt me uit mijn jas. Daarbij strijkt hij zijdelings langs mijn borsten en rug. De trillingen dringen door tot mijn tepels en enigszins geamuseerd kijkt hij naar mijn nu zeer aanwezige borsten.

Wat gegeneerd kijk ik hem aan, we lachen wat onwennig. Ik ga zitten en besluit me over te geven aan het moment. Hij staat alweer achter me met een heerlijk glas port. We zakken op het kleed en staren gemoedelijk in het vuur, tot ik zijn hand mijn borst voel omvatten. Ik kijk hem uitdagend aan en laat me zakken tot ik op zijn schoot lig. Hij woelt met een hand door mijn haar maar de andere blijft zacht en vederlicht mijn borsten strelen. De kriebels trekken een spoor van mijn tepels naar mijn kruis en onbewust kreun ik zachtjes van genot.

Hij geeft me geen moment rust en streelt nu steviger en daadkrachtiger langs mijn zij en heup. Ik draai me half om en kijk hem recht aan. Hij trekt me ruw dichtbij en bijt zacht in mijn lippen. Dit wisselt hij af met zijn dwingende tong en zachte kusjes. Hij trekt me op zijn schoot waardoor ik goed kan voelen dat ik niet de enige ben die geniet. Ik zit nu op zijn schoot als een klein meisje. Zijn hand gaat onder mijn shirt langs mijn rug langzaam naar mijn billen. Hij fluistert in mijn oor dat ik zijn kleine meisje ben en hij al zijn fantasieën over mij gaat uitvoeren. Ik ben nu volledig van hem.

Ik wil zelf zo graag de touwtjes in handen houden, maar voel me volledig aan hem overgeleverd. Ik kan geen kant meer op. Hij pakt mijn handen en trekt mijn armen omhoog langs mijn gezicht. Met zijn vrije hand trekt hij mijn shirt uit. Daarna volgt mijn rokje. Ik stribbel wat tegen maar ben niet tegen hem bestand. Ik lig nu voor hem in niets meer dan mijn kousen met jarretel, mijn kanten slip en mijn beha. Ineens voel me onzeker onder zijn dwingende blik.

Hij houdt mijn handen stevig vast maar gaat met zijn vrije hand langs mijn hele lichaam tot mijn huid in brand staat. Hij vermijdt daarbij bewust alle plekjes waarvan ik wil dat hij die aanraakt. Hij maakt me helemaal gek en ik fluister zacht dat ik hem wil, diep in mij, en dat hij me nu moet nemen. Hij kijkt me geamuseerd aan en ontdoet me tergend langzaam van mijn beha en kanten slip. Hij inspecteert, zonder me aan te raken, mijn zachte volle borsten en glijdt met zijn ogen naar beneden, waar zijn blik gevangen wordt door mijn glanzend natte poesje.

Hij strijkt langs de binnenkant van mijn zachte dij, langs mijn lipjes. Ik kronkel onder hem en wil zijn vingers in me voelen, ik wil hem helemaal. Hij blijft me pesten en ineens buigt hij zijn hoofd en zuigt hij zacht aan mijn klitje, afgewisseld met zijn vingers die eindelijk in en uit me glijden. Ik ben zo opgewonden dat ik alleen van dit spel al bijna klaarkom. Hij laat me nog wat kronkelen en draaien, maar stopt steeds als ik bijna bij mijn hoogtepunt ben. Ik bijt in zijn schouders en nek, ik duw mezelf tegen hem aan en raak alle controle kwijt. Hij houdt zijn vingers diep in me maar beweegt ze niet meer. Dan laat hij mijn handen los om zijn broek en shirt uit te doen.

Ik zie vrij spel en hef mezelf half op om hem te kussen. Mijn handen glijden langs zijn rug en mijn borsten zijn stevig tegen zijn borst gedrukt. Ik duw hem tegen de grond terwijl hij zijn broek nog half aan heeft. Ik voel zijn hardheid door zijn boxer en streel zacht door de stof over zijn pik. Die wordt onmiddellijk nog stijver en ik kus zacht de haartjes boven de rand van de boxer. Daarna laat ik mijn tong onder de band glijden en trek langzaam met mijn tanden zijn short uit. Ik hou zijn bovenlichaam tegen de grond gedrukt en ga tergend met mijn tong langs zijn harde pik. Langzaam lik ik rondjes om de stam, zonder zijn pik in mijn mond te nemen. Hij probeert zijn lul in mijn mond te duwen, maar nu heb ik de macht in handen.

Ik pak de shawl en bind zijn armen vast boven zijn hoofd. Dan neem ik zijn lul zachtjes in mijn hete natte mond, en het enige wat ik doe is zacht zuigen aan zijn eikel. Ik proef zijn zoute smaak en laat mijn tong zacht rondjes draaien, afgewisseld met mijn zachte lippen die stevig langs zijn pik op en neer gaan. Ik voel zijn ballen zwellen en stop net op tijd. Ik glijd met mijn poesje langs zijn been omhoog en zak langzaam maar diep over zijn pik. Ik blijf stil zitten en span alleen mijn spieren af en toe. Ik voel mijn hete sap en natte lipjes langs hem schuren.

Hij gromt en trekt zijn handen uit de shawl. Dan richt hij zich op en gooit me om. Ineens grijpt hij mijn kont en steekt zijn pik diep in me. Ik kreun hard. Hij schrikt maar ziet aan mijn glazige blik en gespannen tepels dat ik geniet. Hij neemt me diep, hard en langzaam. Ik voel de spanning opbouwen, ik hou het niet lang meer. Voor ik kan komen draait hij me om en duwt mijn schouders tegen de grond. Zodra hij weer binnendringt kom ik ongeremd en hard klaar. Het duurt niet lang voor ik hem diep in me voel opzwellen en voel hem komen.

We liggen tegen elkaar en hij streelt en kust me en genieten na. Hij vertelt me dat hij nog een aantal fantasieën op stapel heeft liggen. Ik slik…..

2 opmerkingen: