zaterdag 9 oktober 2010

Mijn meester?

Ik wil graag meer, andere seks, en een Meester. Als ik er om vraag, krijg ik meer, veel meer dan verwacht! Te veel? Te heavy? Al tijden heb ik een verlangen, een diep verlangen. Ik wil andere seks, ik wil meer seks, en bovenal wil ik een Meester. Ik heb er al eens naar gevraagd, waarop Hij alleen maar naar me kijkt, maar zegtt niets. Maanden gebeurde er niets. Totaal niets. Totdat ik dat sms-je kreeg: "Maak je gereed voor me, en trek niets aan. Kom naar mij toe en ga naar binnen de deur staat op een kier. Wacht op me op bed."

Gespannen en afwachtend ga ik douchen, me scheren, me klaar maken. Ik doe mijn jas aan en rijd naar zijn huis. Stap naar binnen en loop naar boven. Ik doe mijn jas uit en wacht naakt op zijn bed. Zittend op de rand, een beetje kippenvel hebbend. Ik hoor de trap kraken, ik hoor de douche lopen, en ik wacht nog steeds. Dan stapt hij de kamer binnen: "Zo, dus jij wilt mij gehoorzamen, prima. Ga op je knieën op de grond, handen boven je hoofd."

Vol verbazing doe ik wat Hij me vraagt, die blik dwingt me. Hij doet een halsband om, bindt mijn polsen eraan en blinddoekt me. Ik moet gaan staan. Daar sta ik dan, naakt en aan Hem overgeleverd.

Ik merk dat hij om me heen loopt, Hij betast me overal. Het lijkt een keuring. "Loop naar de woonkamer!" zegt Hij in ene. De toon in zijn stem is dwingend. Al zoekend vind ik de weg naar beneden. Moeizaam open ik de deur en wacht opgewonden op wat komen gaat. Hij dwingt me op een stoel te gaan zitten, de kussens zijn er uit gehaald. Hij bindt mijn armen en benen vast aan de armleuningen en stoelpoten. Dit alles tergend langzaam. Dan zegt Hij: "Dus je wilt mijn Slaaf zijn, oké, maar dan wel zonder tegensputteren! Begrepen, knik maar ja als antwoord. Je stem wil ik niet horen." Bevend knik ik voorzichtig.

Ik hoor gerommel, Hij gaat mijn borsten opbinden met touw. Hij maakt een soort bh, maar dan erg strak, mijn borsten worden alsmaar gevoeliger, en mijn kutje alsmaar natter. Dan plaatst hij klemmen op mijn tepels en een vibrator in mijn kutje.

Ik hoor hem weglopen en in de bank gaan zitten. De vib gaat te keer in mijn kutje. Aan, uit, harder, zachter, ik heb totaal geen controle. Ik voel me telkens meer opgewonden worden. "Waag het niet klaar te komen, dan zwaait er wat!". Een hele poos gaat in stilte voorbij, ik ben elk besef van tijd kwijt en moet mijn best doen om me niet te laten gaan.

In ene staat hij bij me en rukt de klemmen eraf, au! Hij lacht een beetje, "Dit wilde je toch?" "Ja" antwoord ik. Verkeerd, ik mocht niets zeggen. Als straf krijg ik een prop in mijn mond. Hij maakt me los en dwingt me naar wijdbeens te gaan staan, mijn armen op mijn rug gebonden, mijn bosten nog steeds opgebonden, ferm naar voren staand. "Zo blijf je maar even staan, ik wil naar je kijken." Ik voel dat Hij naar mij kijkt, en hoor hem genieten van een biertje en het uitzicht. Ik ben echt heel geil nu, wil me laten gaan, maar ik wacht maar af.

Hij komt weer bij me en zegt me dat ik hem moet pijpen, en ik mag geen druppel vocht morsen. Ik kniel neer en zoek zijn penis die al in volle glorie omhoog staat. Ik begin zijn eikel te zuigen, al gauw stoot hij zijn penis dieper en dieper mijn keel in. Ik kan amper adem halen, maar ik zet door. Na nog een poosje flink zuigen en stoten komt hij diep in mijn keel klaar. Ik kokhals ervan, maar slik alles toch in, denkend aan zijn woorden.

"Goed zo, meisje, goed gedaan, nu mag jij je laten gaan." Ik mag gaan liggen op de grond, al blijven mijn borsten opgebonden. Ook mijn armen blijven op mijn rug gebonden en mijn enkels worden er ook bij vast gemaakt. Ik krijg weer de vibrator in mijn kutje en nog een in mijn achterste. Al gauw draaien ze op volle toeren en lig ik,in ongemakkelijke houding, te kronkelen van genot. Ik houd het niet meer en wil klaarkomen, maar durf niet. Dan zegt Hij dat ik me mag laten gaan en kom klaar als nooit te voren. Ik voel me echt totaal gek worden, dit heb ik nog nooit mee gemaakt!!

Moe, koud, nasidderend lig ik op de grond. Wat een belevenis. Hij komt bij me liggen, maakt me los en dekt me toe met een deken. "En, is dit wat je wilde?" Ja, dit is wat ik wilde. Het was heftig, spannend en nieuw, maar ook thuiskomen. "Maar, dit is pas een voorproefje slaafje van me, wacht maar eens af. Jij wilde mij als Meester, nou nu heb je er een."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten