zondag 24 oktober 2010

Lavendel

Een wandeling van ongeveer 10 minuten brengt mij op een heel mooi plekje midden tussen de paars gekleurde velden met lavendel. Ik leg mijn meegenomen plaid neer en ga er languit op liggen.
Met mijn ogen dicht laat ik heerlijk de warme zon op mijn blote huid schijnen. Als van zelf dwalen mijn handen over mijn warme lichaam en verdwijnt een hand tussen mijn benen. Heel langzaam en traag streel ik de zachte huid van mijn liefdes grotje. Een vinger masseert mijn klit. En glijdt als vanzelf tussen mijn lippen en mijn zo mijn grotje binnen.
Mijn andere hand streelt mijn buik en masseert een voor een mijn borsten af en toe knijpend in mijn tepels die inmiddels door mijn eigen geile spel al mooi stijf omhoog staan. Een rilling van puur genot gaat door mijn lichaam als een zacht warm briesje langs mijn opgewonden lichaam waait en mijn tepels en mijn klitje streelt.

Wel een half uur lang lig ik zo te genieten van de gevoelens die door mijn aderen stromen. Na een zalig orgasme val ik in een lome slaap me wel bewust van mijn omgeving. Ik heb een kwartiertje geslapen ongeveer als ik wakkerschrik van een klikkend en zoemend geluid. Als ik mijn ogen opendoe en rechtop ga zitten. Zie ik vlakbij een heel mooie man staan met een foto camera in de hand.
Zelfs vanaf de afstand waar ik zit zie ik dat de man kleurt over zijn hele gezicht. Ik begin te lachen en het ijs is gebroken. De man komt naar me toe gelopen en bied zijn verontschuldigingen aan. Hij verteld al geruime tijd daar te hebben staan kijken al vanaf dat ik heerlijk met mijzelf lag te spelen totdat hij de verleiding niet kon weerstaan om het mooie tafereel van mijn blote lichaam tussen de lavendel vast te leggen op de foto.

Ik zei lachend dat het niet uitmaakte en dat ik dan daar maar niet had moeten gaan liggen. We stelde ons aan elkaar voor en de man kwam bij me op het kleed zitten. Hij zat heel dicht bij en ik kon zijn al wat zwaar gaande ademhaling horen. Een erotische spanning hing duidelijk in de lucht. Het was behoorlijk warm daar in de zon en ook hij begon de weinig kleding die hij aanhad ook uit te trekken.

Toen hij ging staan om zijn broek uit te trekken hield ik zijn handen tegen en nam het uitkleden van hem over om zodra ik zijn broek naar beneden had hem direct te trakteren op een heerlijke pijpbeurt. Mijn tong draaide rondjes over zijn eikel en ondertussen trok ik langzaam aan zijn mooie lange pik. Een diep gekreun ontsnapte aan zijn keel toen ik zijn pik helemaal in mijn mond nam en er heerlijk op begon te zuigen.

Hij was zo super geil geworden van het kijken naar mijn spel en mijn blote lichaam dat het niet lang duurde of hij spoot zijn hete geil in dikke harde stralen tegen mijn gehemelte. Hij duwde me daarna achterover op het kleed en trok mijn benen iets uit elkaar om daarna eens heerlijk mijn druipende geile grot te likken. Ik sloot genietend mijn ogen en streelde met mijn handen door zijn dikke zwarte haar onderwijl hem stevig tegen mijn klit drukkend. Ohhh wat was dat super geil zeg. Het duurde dan ook niet lang of ook ik kwam schokkend en in grote golven klaar. Hij dronk mijn geil tot de laatste druppel helemaal op. Zalig was dat….

Zijn heerlijke pik stond alweer helemaal paraat. Toen ik dat zag smeekte ik bijna of hij me wilde neuken. Een zalig gevoel ging door mijn lichaam toen ie heel langzaam zijn mooie pik naar binnen liet glijden en me met lange diepe halen begon te neuken. Hij was echt super lekker bezig en liet duidelijk merken mij graag te willen verwennen. Bloed geil werd ik van dit zalige gevoel. En moeiteloos bracht hij me twee keer achter elkaar tot een orgasme.

Toen hij me even de gelegenheid gaf om te herstellen vroeg ik hem of hij me ook in mijn kontje wilde nemen. Hij knikte en zonder wat te zeggen draaide hij me om en gleed mijn strakke kontje binnen. Met zijn vingers masseert hij ondertussen mijn klitje en mijn tepels. Dit strakke zalige gevoel is ook voor hem te veel en na een paar minuten anaal geneukt te worden voelen we beide een orgasme opkomen en ook hij komen we tegelijk klaar.

Uit geblust gaan we naast elkaar op het kleed liggen nagenietend van de heerlijke vrijpartij. De daarop volgende dagen trokken we samen op en nog regelmatig bezochten we hetzelfde plekje tussen de lavendel….

Het is al heel lang geleden maar als ik de geur van lavendel ruik……..

2 opmerkingen: