dinsdag 21 december 2010

Anale seks maakt mannen gelukkiger

Ik las onderstaand stukje.
Klopt het heren wat ze schrijven?

Mannen worden gelukkiger na een spelletje bondage of SM. Dat blijkt uit een Australische enquête bij 20.000 personen. Uit die studie blijkt dat twee procent van de mannen en anderhalf procent van de vrouwen wel eens graag wordt vastgebonden. "Het was een telefonische enquête. Er zijn dus vast nog meer mensen die graag eens worden gedomineerd", verklaart een van de onderzoekers van de universiteit van South Wales.

Een andere vaststelling die blijkt uit het onderzoek is dat mensen die wél gefascineerd zijn door zaken als SM of anale seks geestelijk beter in hun vel zitten dan anderen. Daaruit besluiten de onderzoekers dat mannen die wel eens een 'vreemde' sprong wagen, zich gelukkiger voelen. "Er is niets mis met die mannen; ze hebben gewoon een breder seksueel repertoire", besluit de onderzoeker.

2 opmerkingen:

  1. Ik kan het bevestigen, het klopt.
    Nu ben ik wel benieuwd naar de onderzoeksresultaten aan de andere kant van dit verhaal.
    Hoe zit het met de vrouwen die anale sex hebben?

    Rem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen onderzoeksresultaat kunnen vinden die onder de vrouwen is gehouden. Uit eigen ervaring kan ik niet met zekerheid zeggen of ik er gelukkiger door word. Maar zo nu en dan kan het zeker heel lekker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen