woensdag 15 december 2010

Je belde me op

Je belde me gisterenavond op voordat ik in de auto stapte om op weg te gaan naar huis. Had het heel erg koud en jij zei dat ik daar wel wat aan kon doen. Ik wist waar je op doelde…. maar was in dubio of ik er wel aan toe wilde geven. Heb gekozen om er voor te gaan….. Ik parkeerde mijn auto. Je vroeg hoe ik me voelde en ik zei lekker…. Ben je nat vroeg je, waarop ik als antwoord gaf dat ik dat niet wist omdat ik nog niet had gevoeld. Toen gleden mijn handen mijn broek binnen….betastten mezelf… gleed met mijn vinger bij me naar binnen en voelde dat ik een beetje nat was….mmhh. Je vroeg of ik mijn broek uit had gedaan waar ik ontkennend op antwoordde. Trek hem dan uit zei je. Ik liet mijn broek naar beneden zakken tot op mijn enkels…. trok mijn voeten er uit. Voelde het koude leer aan mijn billen…. er schoot een rilling door mijn lijf van de kou……. Deed snel de stoelverwarming aan om een behaaglijk gevoel te krijgen. Je zei steek 2 nee 3 vingers in je kut en mijn hand gleed naar beneden en vonden hun weg bij me naar binnen…. Je vroeg of ik al natter was geworden waarop ik zei een beetje. Beweeg je vingers sneller heen en weer zei je en dat deed ik….. Word je al natter vroeg je waar ik ja op bevestigde….. Je zei, Julia ik wil dat je jouw vingers aflikt. Ik haalde mijn vingers uit mijn kut en nam ze in mijn mond en likte ze af….Julia? zei je, ja? zei ik, je vroeg, weet je nog hoe het de vorige keer ging met het tellen? Ik zei, ja. Dan wil ik nu dat je jezelf vingert en daarbij hardop tot 30 telt. Mijn hand gleed tussen mijn dijen en gleed met mijn vingers bij me naar binnen….. Begon langzaam mijn vingers te bewegen en begon te tellen 1… 2…. 3…. Mijn vingers gingen steeds sneller heen en weer. Ik merkte dat ik het lekker begon te vinden werd steeds natter. 4… 5….6…. Ik begon zwaarder te ademen. 27…. 28……..29…30 en stopte. Je vroeg hoe ik me voelde waarop ik lekker zei. Ik wil dat je het nog een keer doet, zei je. Mijn vingers vonden hun weg en dit keer ging het makkelijker omdat ik natter was. Voerde het tempo op en begon te tellen 1…..2…..3……. Ik merkte dat ik er opgewonden van begon te worden. Mijn lichaam begon te gloeien…. 14…..15….16.. Ik begon te merken dat ik langzamer begon te tellen omdat het genot meer beslag op me nam…. Begon steeds zwaarder te ademen…. 27….28…29…. 30…. Ik stopte met vingeren. Je vroeg, Julia vindt je het lekker?, ja zei ik. Dan mag je het nog een keer doen. Ik had mijn hand nog tussen mijn dijen zitten en mijn vingers gleden in mijn grotje, begon gelijk mezelf sneller te vingeren…1….2….3…. Het tellen ging steeds moeilijker omdat het gevoel zo intens was en nam helemaal beslag op mijn …. Begon zo zwaar te hijgen… 17………18……….19…shit… .. hoorde ik mezelf zeggen het gevoel was zo intens heerlijk..…. Had het gevoel dat ik elk moment wel kon komen maar dat gebeurde nog niet….. 29….. 30….. en ik stopte… Deed mijn benen tegen elkaar met mijn hand nog tussen mijn dijen… Julia zei je ik wil nu dat je het nog een keer doet. Ik dacht, dit hou ik niet meer vol, kan het niet aan…….. Maar wilde het gevoel zo graag behouden en mijn vingers vonden hun weg bij me naar binnen……. Het tellen ging heel moeilijk hijgde zwaar riep meerder malen shit….. ik hield het niet meer….. mijn lichaam smeekte om een orgasme maar het kwam niet……….21……22….. Kon niet meer tellen maar probeerde het toch. De tussenposes tussen het tellen werden steeds langer…..29…..30…. en sloot me benen dicht tegen elkaar………. Ik hield het niet meer……. Het was zo intens zo dicht tot een orgasme….. ik wist niet waar ik het zoeken moest….. Julia ik wil nu dat je jouw dildo gaat neuken. Ik legde mijn telefoon op de stoel ……. draaide me om, om mijn dildo te pakken. De dildo gleed makkelijk naar binnen…. Er ontglipte me een gilletje omdat de knobbel langs andere gedeeltes glijdt die je tijdens het vingeren anders werden aangeraakt. Ik nam de telefoon aan mijn oor en zei je dat ik de dildo in me had. Je zei, ik wil nu dat je jezelf 30 tellen vingert en 10 tellen de dildo neukt….. Ik dacht oh dit hou ik niet. Mijn vingers gleden bij me naar binnen en ik was zo nat dat mijn kutsap langs mijn vingers begon te lopen. Begon in een sneller tempo te vingeren…. 5………..6……….7……….. Ik was zo opgewonden en geil dat ik het niet meer had…. Ik hijgde zo zwaar en snel kon niet meer denken maar moest tellen…. 15……..16……..17……. Ik hield het niet meer…… 27………28…….29…..30………. Ik haalde me kletsnatte vingers uit mijn kutje….. en liet de dildo in me glijden en er ontglipte me een gilletje…..1……..2……3……… shit…….4…….5……… shit……. Ik hield het niet meer ik wil zo graag een orgasme maar…….. 9……..10…….. shit……. Ik stortte neer op mijn armleuning…….. ik hoorde met steeds weer shit zeggen…. Ik wil dat je het nog een keer doet zei je. Oh dat kan ik niet aan dacht ik maar verlangde er wel na. Mijn vingers gleden bij me naar binnen en begon gelijk met een snel tempo omdat ik het gevoel niet wilde kwijt raken….. 1…..2…3…. shit……. ik kon niet meer tellen hijgde zo zwaar en voelde me zo intens opgewonden dat ik het echt niet meer hield… mijn lichaam snakte naar het orgasme…… 20……..21……….22…… shit ………28……..29……..shit…..30…….. mijn vingers gleden uit mijn kutje en ik liet de dildo weer in mijn kut glijden………oh…… dit was zo heerlijk ….. ik bewoog op en neer en met mijn vingers bespeelde ik mijn clit wat ik eerder niet had gedaan…. Telde 1………2……. En bewoog de dildo sneller en met mijn vingers over mijn clit…. Ik kon niet meer tellen ik hield het niet meer 3………. Shit…… ik voelde dat er een orgasme eraan zat te komen… 4……..5…….6….. shit…..ik stortte neer op de armsteun…… ik was gekomen…. Shit……..ik telde niet meer…. Julia? vroeg je, ja zei ik.. waarom tel je niet meer? Ik ben gekomen…… Heel goed zei je en vroeg hoe ik me voelde waarop ik zei lekker intens lekker……. Mijn hele lichaam trilde van genot…. Het gevoel was intens lekker……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten