dinsdag 11 januari 2011

Acht uur


Als de telefoon rinkelt voel ik dat hij het is. "Om acht uur word je opgehaald". Zonder een antwoord af te wachten verbreekt mijn Meester aan de andere kant van de lijn de verbinding. Ik neem nog snel een douche en trek mijn stijlvolle zwarte jurk aan. Even kijk ik ter controle in de spiegel. Ik ben zenuwachtig, heb geen idee wat ik deze keer te wachten staat. Als ik instap overhandigd de chauffeur jou zwijgend een briefje en een zwarte plastic boodschappentas. Ik huiver als ik het briefje lees: "Nu uitkleden, kleren en schoenen in deze tas". Even later zit ik naakt op de achterbank. Bibberend met mijn blote billen op het koude leer. Mijn kleren onbereikbaar opgeborgen in de kofferbak. Ik durf nauwelijks naar buiten te kijken. Terwijl ik weet dat het verboden is, probeer ik bij de eerste stoplichten toch mijn borsten met mijn handen te bedekken.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Julia,

    Ik merk dat je de draad weer opgenomen hebt na een lange stillere periode.
    Het boeit me dat je de draad weer oppikt...wie weet wil je mij nog wel eens gehoorzaam zijn.

    Ik wens je in elke geval een schitterend doch vooral gezond 2011 en moge al je verzuchtingen waarheid worden.

    Groetjes,
    John

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha John,

    Inderdaad heb ik weer de draad opgepakt.
    En wie weet zal ik jou eens gehoorzamen.

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen