zondag 30 september 2012

Sigaret

Ik lag vastgebonden op het bed, armen boven mijn hoofd, benen wijd. Hulpeloos, opgewonden, met die heerlijke spanning in mijn onderbuik. Zonder haast boog hij over me heen, kus me zacht op de lippen en reikte toen naar iets uit zijn zak van zijn jasje. Ik volgde zijn hand wat hij zou pakken. Wat?
Hij pakte een sigaret en stak die aan met zijn aansteker. Vanaf de rand van het bed keek hij mij aan terwijl hij een lange trek nam. Verder deed hij niets.

Ik dacht dat je niet rookte? vroeg ik verbaasd. We deden niet aan geMeester en geU. Zo zat onze relatie niet in elkaar. Hij blies een rookwolk uit, zoals ze in die oude films altijd deden. Opnieuw een diepe haal. De punt van de sigaret gloeide rood. Met één hand pakte hij mijn rechterborst vast, mijn tepel tussen zijn duim en wijsvinger gevangen. Met zijn andere hand haalde hij de sigaret uit zijn mond. Dat doe je niet, roep ik en hij kijk me met een glimlach aan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten