zaterdag 26 april 2014

Een date

Een date, een geplande date. Niet even een autoritje naar the middle of nowhere, maar gewoon jij en ik in de slaapkamer. Yes! Ik had er zo’n zin in en jij ook wel volgens mij. In de ochtend al wat berichtjes gewisseld, daarna allebei onze afspraken en werk gedaan tot het middag was en jij zou komen. Je had al gezegd dat je een uur eerder zou zijn, heerlijk een uur meer. En het cadeautje was nog fijner toen bleek dat je niet een uur, maar anderhalf uur eerder was. Ik was klaar voor je, de slaapkamer had ik die ochtend al klaargemaakt. Jij wilde graag een keer een grote spiegel, zodat ik mezelf kon zien klaarkomen.

Het was zo’n verzoek dat makkelijk te realiseren was, maar ik was er van te voren nog niet helemaal uit of ik daar nou wel zo’n fan van ging zijn. Ik had een half kledingvoorschrift, ik moest namelijk wel mijn kruisloze zwarte panty aan. Verder mocht ik je verrassen. Ik besloot voor mijn mooiste jurkje te gaan. Rode bovenkant, strakke korte onderkant. Hoe kort bleek wel toen ik hem aandeed en tot de ontdekking kwam dat hij jurkje precies eindigde waar het kruisloze deel van de panty begon. Ik deed mijn zwarte pumps erbij aan en ondanks dat dit geen outfit was om ooit buiten de deur te lopen, ik was stiekem best tevreden met het resultaat. De spiegel in de slaapkamer was toch wel handig zo. Ondertussen bericht van jou dat je er was. Kriebels in mijn buik, we hadden best wat tijd en we hadden allebei de mind set om goed te gaan genieten. Jij vond dat ik best naar buiten had gekund met die outfit, waarop je toch een ietwat vernietigende blik van me kreeg, vlak voor ik je kuste. Jouw handen dwarrelden af naar mijn kont, trok het jurkje wat omhoog en bekeek via de spiegel hoe het eruitzag. Mijn handen zochten door de stof van je spijkerbroek naar je pik, die ik al hard vond. ‘oh ja, geen onderbroek aan’ merk je achteloos op en onze ogen vinden elkaar in een ondeugende geile grijns. Ik hoor hoe jij je riem gaat losmaken en ik ga op mijn knieën. Het is fijn, je bent helemaal heerlijk. Je bent superhard, met je cockring. Ik merk hem op en jij zegt, ik heb ook nog een cadeautje voor jou. Ik kijk je vragend aan. Jij zegt dat het niet is wat ik denkt. Ik grinnik, dat had ik ook eigenlijk niet echt verwacht. Je laat me zien wat je gehaald heb en ik wil het eigenlijk gelijk uitproberen, maar goed, zo ben ik nou eenmaal, net een pup met een nieuw speeltje.

Maar dat gaan we niet doen, je laat me weer opstaan en jij bent inmiddels helemaal naakt. Nu voel ik me zo in mijn jurkje en panty en schoenen eigenlijk ontzettend over dressed. Ik wil ook naakt zijn, jouw huid op de mijne voelen. Ik moet nog even wachten, je laat me voor de spiegel staan, wijdbeens en duwt me lichtjes voorover en begint me te neuken. ‘Kijken’ Ik zie mezelf, dat jurkje, mijn losse haren, mijn ogen die nu al bijna hun focus niet meer vinden en wangetjes die al een blosje hebben. Ik zoek jouw ogen, je geniet, je observeert hoe ik mezelf bekijk. Even snel als dat je me zo neukte laat je me weer recht staan. Je wijst naar dat jurkje en zegt bijna ongeduldig dat het uit moet. Ik wurm me eruit, bh weg, eindelijk jouw huid op de mijne voelen, jouw handen om mijn borsten. Je gaat op bed liggen, ik kruip tussen je benen, neem je diep in mijn mond. Het is heerlijk, daar had ik al ruim een week zin in haha. Dan mag ik mijn plekje opzoeken, je plaagt me door net niet mee te werken, waardoor ik gefrustreerd kreun, ik wil je zo graag diep in me. Ik geniet dan ook met volle teugen als ik je in me voel. Je neukt me, ik beweeg mee, we zoenen. Je neemt me diep, laat me klaarkomen en pakt daarna nieuw speelgoed. Ik bied je mijn tepels aan, wiebel ondertussen een beetje met mijn onderlichaam, want het zo lekker om je in me te voelen. Op het moment dat je het pompje erop zet moet ik stilzitten van je. Los, vast, je bent bezig met uitzoeken hoe je dit het mooist kan laten werken. Ik moet glimlachen, ik voel allang de uitwerking van jouw gefriemel aan mijn tepels; nat, natter. Als je de elastiekjes er mooi op hebt zitten en je weer op de rest van mijn lichaam begint te letten, voel jij het ook. ‘Je bent alweer zeiknat, glibbermeisje van me’ ik lach, ja Baas. We lachen, de kussen, het is ook gewoon ook verschrikkelijk hoe nat ik daarvan kan worden.


duchess


Geen opmerkingen:

Een reactie posten