vrijdag 2 mei 2014

Op je knieën

‘Op je knieën, schouders hoog, ik wil dat je jezelf kan zien’ Ik richt me op, bewonder even de elastiekjes om mijn tepels heen, dat ziet er wel heel geil uit zeg. Ik positioneer me zo dat ik mezelf voor spiegel zie, bijna naakt nu, alleen de panty is nog aan en jij achter me. Je handen op mijn heupen en ik voel je in mijn kutje dringen. Ik kijk naar mezelf, nou ja ik kijk naar het meisje tegenover me dat zich daar schaamteloos door die mooie man laat nemen. Elk beeld dat ik van mezelf had veranderd met elke stoot die jij in me doet. Niks degelijk studentje, jouw geile meisje is wat ik zie helemaal verloren in het moment, genietend. Mijn ogen zoeken de jouwe, nu ik niet meer zo focus naar mezelf kan ik dit veel beter hebben. Toch kijk ik weg, het is gewoon niet mij, ik kan me niet voorstellen dat ik er zo geil uit kan zien. Jij grijpt me bij mijn haar, ‘kijken teefje, blijven kijken’ en om dat nog net een beetje extra kracht bij te zetten houdt je een hand in mijn haar en met de ander fixeer je mijn keel. Je neukt harder, ‘kom maar klaar zo teefje’. Dat zeg je dan wel zo makkelijk, maar het kostte me moeite, moeite om die focus in mijn lichaam te vinden. Ik ben nog veel te veel in mijn hoofd bezig met het beeld van mezelf in die spiegel. De acceptatie dat is wie ik ben, hoe ik ben en dat ik daar intens van aan het genieten ben, als die acceptatie er eenmaal is kan ik loslaten, voelen. En genieten van hoe ik met mijn hoofd in jouw handen klaarkom. Je laat mijn haren en keel los. Ik voel je uit me gaan en weet instinctief dat je nu nog iets gaat doen, ook zo dat ik er zelf getuige van ga zijn. Je gaat me in mijn kontje nemen. Ik bied me aan, spreid met mijn handen mijn billen en geef daarmee aan dat ik klaar voor je ben. Ik kijk heel bewust naar mezelf op het moment dat je binnendringt. Ik zie geen pijn alleen maar genot. Ik kijk naar jou, naar hoe jij genietend claimt wat van jou is. Als je er helemaal inzit kijk je op en we kijken elkaar aan, ik draai mijn hoofd niet meer weg. Maar kijk je lachend aan, je moet lachen om mijn blik. ‘Je vindt dit geil hé meisje?’ Ik knik bevestigend en zeg ‘Ja Meester, dat is zo.’ Je geeft me op elke bil een tik. Niet superhard, ook niet superzacht. Ik ben vooral geraakt door de soepelheid waarmee je dat doet, hoe mooi dat eruit ziet. Het was bijna een voorrecht om te zien hoe mooi en geil we samen zijn.

Je stopt en gaat op je rug liggen, geeft me de opdracht om klemmetjes en gewichtjes te pakken. Ik pak ze en kniel tussen je benen en begin je te pijpen tot je tegen me zegt dat ik op mijn rug moet gaan liggen. Je staat op en rommelt wat in de kist en komt terug met de blinddoek en doet me die om. Je hand je hand erboven om te testen ik zie echt niks Baasje, ik ruik wel het glijmiddel van je handen dat wel. Je lacht, ja dat is omdat ik mijn hand voor je hou om te testen of je niks ziet. Aha, grijns, ja dat zie ik dus niet. Het voordeel van de blinddoek is dat het heerlijk is, me helemaal over te geven aan jou, je hebt gelijk, ik herken veel geluidjes al. Maar het niet zien, maakt het voor mij vele malen lastiger om me ergens op voor te bereiden. Het nadeel is, dat ik dus ook niet precies weet wat je allemaal met me doet en dat maakt het hier beschrijven toch wat lastiger. Je bent vooral met mijn kutje bezig geweest, je hebt er klemmetjes op gezet, de gemene. Je had het trilspeeltje erbij geklemd. Je zei dat het er mooi uitzag, ik geloof je. Ik voel dat je dichter bij mijn hoofd komt zitten. Ik draai mijn hoofd richting jou, open mijn mond instinctief en jij pakt me een hand mijn hoofd vast en stuurt me naar je pik. Ik zuig, lik, heerlijk. Je gaat weer weg, grinnikt nog even om mijn mond die nog nahapt. Je tovert grote vriend tevoorschijn en zet hem tegen mijn kontje aan. Ik weet het, ik weet het, technisch gezien kan ik hem hebben, hij is toch gewoon groot. En soms lukt het me gewoon niet om me daar helemaal aan over te geven. Je merkt het meestal wel, praat me er doorheen. Dat maakt me ook altijd rustig, dat is fijn, jij bent fijn. Grote vriend zit erin, je rommelt wat en laat me los. In een reflex duw ik grote vriend eruit. Hetgeen direct leidt tot pijn bij mijn schaamlippen. Je duwt hem een beetje terug terwijl je me zegt dat ik dat maar beter niet kan doen dus, want grote vriend en de klemmetjes zijn met elkaar verbonden. Ik piep, ik doe mijn best om hem binnen te houden, maar het lukt me niet. Ik probeer rust te vinden in de trekkende pijn die ik zelf veroorzaak. Waar jij bent, of wat je doet heb ik geen idee van. Je haalt op een gegeven moment grote vriend weg bij me, je speelt een beetje met mijn klitje, je vingert me diep. Laat me je vingers aflikken. Ik merk dat je vingers ontzettend nat zijn. Je zet het trillende dingetje nog even op mijn klitje, pakt mijn hand en leidt die naar je pik. ‘Hard maken, ik was zo op jou aan het letten.’ Ik voel je pik weer hard worden in mijn handen, jij bent ondertussen nog dingen met de klemmetjes aan het doen. Pas later besef ik me dat je ze losmaakt. De klemmetjes met alleen de losse gewichtjes eraan zet je nu op mijn tepels, mijn tepels die nog steeds hun elastiekjes dragen en al supergevoelig zijn, maar dit kan ik hebben.

duchess


Geen opmerkingen:

Een reactie posten