maandag 12 mei 2014

Je haalt de blinddoek weg

Je haalt de blinddoek weg, langzaam en met een hand onder mijn hoofd, ik wen aan het licht kijk naar je prachtige gezicht, je lach, je ogen. Ik moet lachen, je bent gewoon een leukerd. ‘Damn wat was jij nat zeg, zelfs de gewichtjes waren helemaal nat’ ik kijk je een beetje vragend aan, gewichtjes? Dat heb ik helemaal niet gemerkt. Je neemt plaats tussen mijn benen en gaat me pesten, je neukt me net niet, of net maar een klein beetje. Ik draai en wiebel, op zoek naar de vulling van jou, je lacht om mijn frustratie. Ik geniet van jij die zoveel lol hebt. Als je me dan uiteindelijk heerlijk diep en hard neukt komt mijn alom bekende ge-jaaaa al snel, je neukt me langzamer, zo meer nadruk leggen op mijn soppende geluid, je maakt me ook altijd zo nat ik giechel een beetje en je laat me heerlijk klaarkomen. Als ik weer een beetje bij ben zeg je dat ik moet gaan zitten, maar dan gaan de klemmen met gewichtjes hangen, dus ik schud nee. En maak dan alsnog aanstalten om te gaan zitten, je gaat voor me liggen en ik weet wat je wilt, ik buig voorover om je pik in mijn mond te nemen en een van de klemmetjes glijdt eraf, oef dat voelde niet fijn. Ik pak het gewichtje en geef het je aan. Bied je mijn tepel aan, je pakt hem vast en constateert dat de klem mijn tepel een beetje beschadigd heeft en het klemmetje gaat er niet terug op. Je haalt de andere er ook af. Ik zit inmiddels alweer heerlijk met mijn mond bij je pik als je opeens nog iets nieuws bedenkt. Er komt ook een zuigertje met elastiekje op mijn klitje, je kijkt er tevreden naar als het erop zit. En laat me opstaan en mijn trileitje ook nog even pakken. Terwijl ik de batterijen erin doe moet ik een beetje heen en weer lopen langs het bed van je. Ik voel ze wel, maar het zeker geen onprettig gevoel. Ik weet niet eens of het wel pijnlijk is. Als ik dan eindelijk de goede combinatie van batterijtjes heb en je de afstandsbediening geef terwijl ik het eitje inbreng, jij zet hem aan. Ziet mij reageren en roept met je blije kwajongensgezichtje ‘hij werkt!’. Joh duh haha. Ik ga verder met je pijpen. Ik ga dieper, dieper dan ik dacht dat ik kon, je fixeert mijn hoofd op die plek. ‘Ja dat is diep hé teefje’ dat is het, en ik geniet er vol overgave van. Je geeft het tempo aan, ik volg, tot ik echt meer lucht nodig heb. En ga nog even door. Tot je me stopt ik richt me op en kruip een beetje naar je toe om je te zoenen. Jouw hand gaat tussen mijn benen. ‘Jezus ben je nou zo nat geworden van het pijpen?’ ik knik en giechel een beetje. Je begint me te vingeren, je andere hand gaat over je pik…’oh dit heb je ook al helemaal nat gemaakt’ haha ja dat is ook, diep gaan betekent voor mij ook veel kwijlen, geeft niet hoor, ik lik je met alle liefde weer schoon. Je vingers op mijn klitje maken me gek, ik begin een beetje te piepen ik voel een orgasme aankomen. Je weigert me, ik verleg mijn focus. Ik was namelijk met jou bezig, en jij leidt me af. Ik negeer je handen en vind mijn focus. ‘je lijkt net zo’n heel hongerig hondje zo, die heel heel graag haar snoepje wil’ Ik knik en lik mijn lippen af. Je vingers gaan door, ik wiebel een beetje. ‘je mag pas komen als ik….’ en nog voor je die zin afmaakt begin je al te komen, mijn teken dat ik mijn snoepje mag dus die neem ik dan ook dankbaar tot me. Maak je helemaal leeg en schoon terwijl ik zelf nog de naschokken voel van mijn eigen orgasme. Dan kruip ik heerlijk tegen je aan. Geef je kusjes en we strelen elkaar.

duchess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten