donderdag 15 mei 2014

Een massage beloofd

Dan herinner je me eraan dat ik je een massage beloofd had. Totaal geen straf, zoals wel vaker vullen we elkaar hier prima in aan. Ik vind het heerlijk om te geven en jij kan er intens van genieten om het te ontvangen. Er wordt besloten waarmee je gemasseerd gaat worden en ik ga voor je zitten, je bent me een beetje aan het bekijken. Maar je rug moet gedaan worden, ik inmiddels weer terug op deze wereld. Ik zeg tegen je, ‘Nou hup, omdraaien dan’ en ik geloof ook nog dat ik daarbij een licht knippende beweging met mijn vingers maakte. Je kijkt me aan en begint keihard te lachen. ‘Nee hoor, jij dominant?!’ Ik moet een beetje lachen om je, je hebt ook wel een beetje gelijk, maar goed, zie het maar als enthousiasme dat ik je mag masseren. Helemaal blij en rustig begin ik dan ook aan je te zitten. Geniet enorm van het kneden en koesteren van je lichaam. Je hebt gelijk ik zou dit rustig avonden kunnen volhouden. De tijd verstrijkt en je draait je weer terug, moet weer even wakker worden. Je lag er zo lief bij, bijna slapend en helemaal ontspannen. Ik lig half over je heen en we kussen. Jou hand glijdt nog even tussen mijn benen. ‘Damn ben je nou alweer nat?’ ik lach, haha ja, ik heb me een ruime tijd aan je mogen verlekkeren, wat dacht jij dan haha. In een paar bewegingen heb je me klaar. Je gaat door, ik kerm een beetje ongemakkelijk. Je herinnert me eraan dat ik altijd zelf nog kan beslissen dat het genoeg is. Ik schud nee en werp je een eigenwijze blik toe. ‘ooohh is dat weer te min voor je? Hier stop op zeggen’ ik grijns, het is veel te zonde om zoiets lekkers te laten stoppen. Je haalt je hand weg, wijst op je halve erectie en benadrukt dat dat is wat ik met je doe. Je staat op, je moet gaan douchen en weer onderweg gaan. Ik zit nog op het bed en je staat voor me, ik kan het niet nalaten om je halve erectie nog even in mijn mond te nemen en er een hele erectie van te maken. Je duwt me terug het bed op, je ligt tussen mijn benen en stoot in een keer in me. Voor de zoveelste keer vandaag hoor ik mijn eigen gesop. Ik span mijn spieren aan, je merkt het, en moedigt me aan, ‘kom maar teefje, dank je wel voor de massage’ en ik kom nog een keer op jouw pik klaar. Deze variant van een happy ending kende ik nog niet, maar hij beviel me heel goed. Dank je wel voor de inzichten deze date lief Baasje, die spiegel was een puik plan van je!

duchess


Geen opmerkingen:

Een reactie posten