woensdag 15 maart 2017

Opdracht

Anderhalve week geleden kreeg ik een opdracht van Alex dat ik drie keer moest klaarkomen op één dag en dat ik daar een verslag van moest schrijven.

's-Morgens werd ik wakker en ik opende mijn ogen, mijn gedachte was bij Alex. Ik sloot mijn ogen en zijn beeld van zijn gezicht kwam direct naar voren. Mijn mondhoeken krulde direct naar boven. Wat een lekker ding is het toch. Ik heb zo getroffen met hem. Met hem op mijn netvlies ging ik een start maken om zijn opdracht uit te voeren. Drie keer klaarkomen op één dag was de opdracht.

Mijn handen betasten mijn naakte lichaam en merkte dat ik bij de gedachte aan hem me niet koud liet. Mijn handen streelde mijn borsten en gingen via mijn buik verder naar beneden. Ik streelde mijn schaamlippen en merkte dat ze al erg opgezwollen waren. Mijn vinger gleed tussen mijn schaamlippen langs en voelde dat ik heel erg nat was. Met mijn natte geile vinger bespeelde ik mijn klit en deed mijn lichaam al schokken. Ik was zo opgewonden dat ik mijn orgasme niet te lang wilde uitstellen. Ik pakte mijn vibrator en magic wand. Ik zette mijn vibrator aan en drukte deze tegen mijn schaamlippen. Voelde de trilling via mijn schaamlippen doorgaan naar diep in mij. Ik duwde hem tussen mijn schaamlippen moeiteloos dieper naar binnen en pakte ondertussen mijn magic wand en zette deze iets naast mijn klit op mijn schaamlip. Ik voelde direct te spanning zich opbouwen. Zachtjes bewoog ik mijn vibrator in en uit, wilde nog even mijn orgasme uitstellen. Maar merkte dat dat me niet lang zou lukken. Zo uit het niets zonder directe aankondiging kwam mijn orgasme aandenderen en mijn lichaam schokte en duwde mijn heupen ophoog en mijn orgasme hield zich ettelijke seconden aan en al die tijd hield ik mijn magic wand in de buurt van mijn klit totdat ik het niet meer vol hield en hem weghaalde. Mijn borstkas ging als een bezetene tekeer en na een tijdje had hij zich weer het normale ritme aangenomen.

Nadat ik het eerste vinkje kon plaatsen ben ik uit bed gestapt en ben ik mijn ochtend ritueel in de badkamer gaan doen. Daarna ben ik het ontbijt gaan nuttigen. Al die tijd was ik nog aan het nagenieten van het heerlijke orgasme van die morgen. Nadat ik mijn ontbijt op had dacht ik! zullen we proberen om het tweede vinkje te plaatsen?

Ik kleden me uit en ging op bed liggen en merkte dat ik al super opgewonden was. Ik streelde mezelf via mijn borst, buik en verder naar beneden. Ik streelde mijn schaamlippen en voelde al dat ik super nat was zonder dat ik met mijn vingers tussen mijn schaamlippen zat. Ik pakte mijn vibrator en schoof deze zonder moeite bij me naar binnen en draaide aan het knopje zodat hij zachtjes begon te trillen. Rustig bewoog ik hem in een rustig tempo heen en weer. Ik voelde de spanning zich opbouwen en ik pakte mijn magic wand en zetten deze iets naast mijn klit. Dit was al voldoen om mijn orgasme zich meester van mij te maken. Ik probeerde mijn orgasme uit te stellen en vroeg in gedachte of ik mocht klaarkomen en niet veel later kwam ik schokkend klaar.

Nadat ik was bijgekomen heb ik mezelf opgefrist en ben mijn ding voor die dag gaan doen. Ik merkte dat ik die dag vele malen aan de ochtend moest terug denken en dat ik blij was dat ik Alex al op de hoogte kon brengen dat er al twee vinkjes stonden en dat ik nog één mocht klaarkomen. Na het avondeten te hebben genuttigd reste mij nog om een keer klaar te komen.

Ik kleden me uit en pakte mijn speeltjes en streelde mezelf om me op te winden. Ik merkte hoe makkelijk het vanmorgen was hoe lastig het nu was. Maar ik wilde graag het derde vinkje te kunnen zetten. Ik pakte mijn vibrator en bracht deze bij mezelf naar binnen. Ik merkte dat ik niet echt heel opgewonden was en het voelde wat stroef aan. Daarna pakte ik mijn magic wand en zette deze op mijn klit. Ik voelde wel een klein beetje de spanning zich opbouwen maar echt zoals vanmorgen was het zeker niet. Ik probeerde de vibrator zich zachtjes te draaien en in en uit te bewegen. Het lukte niet echt om me tot een orgasme te krijgen. Ik wilde eigenlijk al opgeven maar dan zou ik weer helemaal opnieuw moeten beginnen en dan moest ik Alex teleursltellen en dat wilde ik niet. Dat had ik vorige week al gedaan. Ik ging door met mezelf te strelen en spande mijn bekkenbodemspieren aan en bewoog mijn vibrator rustig in en uit. Ik pakte mijn magic wand en zette deze op mijn klit. Door het aanspannen van mijn bekkenbodemspieren en het rustig bewegen van mijn vibrator merkte ik dat ik het orgasme zich opbouwde. Even later kwam ik klaar. Dit keer was het niet zo heel lekker. Niets vergeleken met de twee keer van vanmorgen, maar ik kon gelukkig het derde vinkje zetten. Dit heb ik Alex geappt dat ik het derde vinkje kon plaatsen.

Nu nog een verslag schrijven en dan is mijn opdracht volbracht. Gelukkig heb ik hem met deze opdracht niet teleurgesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten