zondag 18 april 2010

5 mannen, fantasie

Het was ongeveer 19.00uur en liep naar boven naar het huis van mijn Meester, een man liep achter mij de trappen op waar ik verder geen aandacht aan schonk omdat de man waarschijnlijk bij de buurman moest zijn. Ik deed de deur open en liep naar binnen en sloot de deur achter me. Ik was vergeten dat de deur niet op slot zou zijn en liep verder. Plotseling hoorde ik de deur die ik dus vergeten was om verder op slot te doen.

Voor ik er erg in had stond er een man binnen die duidelijk liet weten dat ik niet hoefde te gillen. Hij pakte mij vast en duwde me de woonkamer in. Hij legde me over de eettafel en met handboeien maakte hij me vast aan de poten van de tafel en zei dat ik rustig moest blijven. Hij liep naar de voordeur en liet nog 4 mannen binnen. Met z'n vijven gingen ze om de tafel zitten en een van de mannen vertelde wat de bedoeling was en wat er ging gebeuren. Luister zei hij we willen je allemaal lekker nemen goed schiks of kwaadschiks ons maakt het niet uit dus als je van plan bent om te gillen plakken we je mond af.

Ik was doodsbang en besefte dat ik geen kans maakte. De man naast mij zei waar kies je voor?, je kunt er van genieten maar je kunt ook pijn lijden en om zijn woorden kracht bij te zetten kneep hij in mijn tepels zo hard dat de tranen in mijn ogen schoten, maar tegelijk voelde ik een geil verlangen naar boven komen en voelde mijn kutje tintelen. Ik heb niet veel keus zei ik, alleen wil ik er ook wat aan hebben dus doe wel een beetje voorzichtig met me ! Goed zei één van de mannen tegenover mij je gaat precies doen wat we zeggen en doe je het niet dan voel je het. Een van de anderen liep naar de voordeur en deed deze op slot daarna deed hij de gordijnen dicht.

Toen hij klaar was maakte hij mijn handboeien los en zei tegen mij dat ik voor hen een striptease moest gaan doen. Ik werd in het midden van de kamer gezet. Eerst wilde ik niet en kreeg een paar harde klappen op mijn kont, doordat ik een dun rokje aan had deed dit gemeen zeer, je kan er ook één in je gezicht krijgen als je nu niet ga strippen riep de man. Ik knoopte langzaam mijn blouse los maar hield het nog even dicht tot er een man op stond en zei "uit" anders.... Bang als ik was deed ik mijn blouse uit en niet lang daarna stond ik helemaal naakt voor vijf vreemde kerels die naar mij keken. Na even zo gestaan te hebben pakte twee mannen mij beet en legde me op mijn rug op de tafel. Twee mannen hielden mijn armen vast en twee mijn benen. Ze speelde met mijn tieten en plaagde mijn klit.

Ik was blij dat ik vanmorgen mijn kutje nog zorgvuldig geschoren had, het geil glinsterde tussen mijn heerlijke gladde lippen. Een van de kerels riep "kijk"het sletje wordt er geil van mannen, ondertussen kleedde de eerste man zich uit en zijn lul stond fors vooruit. Hij vroeg aan de anderen of ze even wilde voelen of ik er al klaar voor was, nou volgens de vier was dit wel het geval en hij knielde voor mij neer en tergend langzaam duwde hij zijn pik in mijn natte kut. Toen hij er helemaal in zat pompte hij heel bedaard op en neer. Ik werd hier zonder dat ik het wilde geil van. Zonder aan mij te denken kwam hij in mij klaar en de volgende nam zijn plaats in deze kwam in mij met een grote haal en ramde alsof zijn leven er van af hing. Zonder dat ik het wilde ontglipte er zich een luid kreunend geluid. De man die mijn armen vast hield riep zo mannen dit sletje is geil.

Zo werd ik door de 5 mannen genomen en genoot van alle pikken. Ik dacht dat ze nu wel zouden gaan maar de eerste man had alweer een stijve en zei dat ik hem moest pijpen zo ook de andere mannen. Na alle vijf de mannen gepijpt te hebben bonden ze mij op mijn buik over de tafel en mijn knieën aan de poten. Ik wist niet wat er nu ging gebeuren maar ik hoorde iemand de voordeur uitgaan en even later terugkomen, ik voelde dat ze mijn kontje bewerkte met een glijmiddel en ik voelde een dikke lul tegen mijn kont gaatje aandrukken, ik probeerde me te verzetten en riep dat ik dit niet wilde. Een van de mannen hield zijn hand over mijn mond zodat ik niet kon gillen. De man achter mij perste zijn enorme gevaarte in mijn kontje, toen hij er helemaal in zat liet hij mij even wennen en de hand werd voor mijn mond vandaan gehaald. Met een explosie van kracht begon de kerel mijn in mijn kontje te neuken, ik kreunde het uit van geilheid. Ondertussen kwam een van de anderen voor mij staan en hield een stijve lul voor mijn mond. Ik snapte de hint en hapte de half stijve staaf in mijn mond en begon de man te pijpen.

Opeens voelde ik trillingen op mijn klit. Er was één van de mannen onder de tafel gaan zitten en bewerkte mijn klit met een vibrator. God wat was dit lekker, dacht ik. Ondertussen werd ik anaal geneukt. Twee andere bewerkte mijn stijve tepels en trokken ze maximaal uit en knepen en rolde deze tot ik dacht gek te worden van geilheid. De man in mijn kontje kwam klaar en spoot mijn darmen vol ook mijn mond werd gevuld en het toen kwam ik zelf tot een ongekend hoogte punt. Het sperma liep uit mijn mond en kont toen ik opeens mijn kut weer gevuld voelde worden na een paar stoten voelde ik ook deze met sperma gevuld worden toen hij van mij af kwam werd ik losgemaakt en op mijn rug op de tafel gedraaid de drie die nog niet voor de tweede keer waren klaargekomen trokken zich af op mijn lijf en opeens voelde ik het sperma van de drie op mijn tieten kletsen de mannen waren voldaan en gingen voor mij op de grond zitten en bekeken mijn afgeneukte geile lijf en vertelde mij dat ze het heerlijk hadden gehad.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een logische fantasie, zou mezelf zo door de kopieermachine halen om deze fantasie werkelijkheid te laten worden.

    Wishfull thinkin'
    xx
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou één keer door de kopieermachine halen is om te beginnen wel voldoende hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net een zwart-wit kopie gemaakt, en ik ben bang dat je daar niet erg opgewonden van wordt.
    Heb jij nog een suggestie?

    XXX;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien op zoek gaan naar een leuke gelijkenis van jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen