woensdag 14 april 2010

Heerlijk

Ik moest om 20.00 uur gekleed zijn zoals hij graag zag, in de woonkamer op hem wachten. Ik was op tijd en liet mezelf binnen en nam plaats in de woonkamer. Wachte daar geduldig op mijn Meester. De minuten verstreken maar ik zag nog geen Meester. Ik keek op de klok en het was inmiddels al kwart over acht geworden. Had ik het nou juist begrepen dat ik hier om 8 uur moest zijn? Tuurlijk had ik het juist begrepen. Dit is gewoon een test van hem. Om half 9 hoorde ik de voordeur opengaan en mijn Meester stapte de woonkamer binnen. Ik keek verwachtingsvol naar hem op.

Kleed je uit, waren zijn eerste woorden. Ik keek verbaasd, meestal was er een uitgebreid begroetingsritueel. Maar ik gehoorzaamde hem. Ik keek naar buiten en vroeg me niet af of de buren me zouden kunnen zien. Trouwens ik lette daar nooit op gezien de geluiden die ik maakte als we intiem waren. Sex was ons leven geworden, en de grenzen waren ervoor om overschreden te worden. Ik kleden me verder uit en stond daar naakt voor hem. Inmiddels was ik al zeiknat geworden en waren mijn tepels hard geworden en priemde vooruit. Ik stond daar uitdagend naakt voor hem en liet me graag door hem bekijken en wachtte dan ook geduldig af.

Hij pakte me onverwachts bij mijn schouders en duwde me over de rugleuning van de bank. Ik lag met mijn bovenlichaam over de rugleuning. Ik stribbelde niet tegen maar keek naar mijn borsten die ongemakkelijk tussen mijn lichaam en de rugleuning bekneld zaten. Ik voelde zijn handen via mijn rug, billen naar bij dijen gaan. En vonden zijn weg naar mijn kletsnatte poes en drong daar moeiteloos naar binnen. Kreunde van genot. Jij geilde slet. Ik was altijd geil en weet dat het hem altijd opwind dat ik altijd zo ongelooflijk geil en zeiknat ben.

Blijven liggen, beveel hij. Even liet hij mij alleen en hoorde hem rommelen in zijn tas. Toen werd er wat in mijn kletsnatte poes naar binnen geschoven. Ik kreunde. Alleen al de gedachte dat er zomaar iets bij me naar binnen wordt geschoven doet mij week worden. Ik zou hem altijd gehoorzamen en dat weet hij en hij weet ook wat ik nodig heb. Ik voelde dat het begon te trillen en een kreun ontglipte mijn lippen. Je vindt het lekker hé geile slet. Ik kreunde als bevestiging. Maar dat was volgens hem niet voldoende en begin me hard met de vibrator te neuken. Oh god, wat was dat lekker. Dit was geen straf en dat wist hij, maar ging door met me te neuken. Toen ging hij door zijn knieën en bond de vibrator vast aan mijn benen zodat hij op zijn plek bleef zitten. En ik voelde dat de vibratie werd opgevoerd.

Op dat zelfde moment voelde ik dat zijn inmiddels stijve pik tegen mijn anus drukken. De druk werd opgevoerd en drong mijn anus binnen. Eerst neukte hij mijn anus in een rustig tempo maar al snel voerde hij het tempo op. En oh god, wat was dat lekker. Hij verminderde het tempo niet, sterker nog, hij voerde het nog wat op. Ik werd helemaal gek van geiligheid en schreeuwde het uit. Oh god neuk me neuk me hard. Hij neukte me met lange halen en zijn ballen raakte bij elke stoor mijn geile lipjes. Ik voelde een orgasme opkomen en voelde de druk tegen mijn vibrator opkomen. En hij neukte me hard en stevig in een constant tempo. Ik voelde een orgasme opkomen en de druk tegen de vibrator werd opgevoerd en op mijn hoogte punt perste ik mijn vibrator uit mijn zeiknatte poes en kwam spuitend klaar. Al die tijd was hij me nog aan het neuken en niet veel later kwam ook hij klaar en spoot al zijn zaad in mijn anus en zakte uitgeput over mij heen.

4 opmerkingen:

  1. Liefje,
    verlangen, fantasie of werkelijk gebeurd ???

    This is my way of gamen !!!

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja John,
    Voor jouw de vraag voor mij een weet ;-)
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Julia, jij kunt je heerlijk overgeven aan je meester. Lekker om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd ja, maar dat kan alleen als je elkaar vertrouwd en elkaar respecteerd.

    BeantwoordenVerwijderen