vrijdag 16 april 2010

Vervolg op "mijn fantasie" door Simon

Virtueel heb ik je geblinddoekt en lig je naakt op bed aan je handen en enkels vastgebonden. Je bent aan mij overgeleverd en gereduceerd tot een lustobject. Een slavinnetje van mijn perverse gedachten. Mijn handen, mijn tong, mijn vingers dwalen over je lichaam om je te plagen en om je zenuwen te prikkelen. Je bent kletsnat en ik duw pardoes een trillende vibrator in jouw smachtende poesje. Je kreunt van genot. Even later voel je iets kouds aan je sterretje. Soepel glijden twee vingers van mij naar binnen en even later tril je helemaal als ik de vibrerende buttplug in je kont heb gestopt. Net iets te hard, maar je kreunt zo lekker geil als ik dat doe. Je geniet, ik moet je subtiel straffen. Ik zeg lief tegen je, wat ben je toch een lieve geile slet en zuig op je tepels en jij geeft je over, maar dan knijp ik er even in, net iets te hard.' Auww, auw zeg je, bang dat ik je weer knijp. Dat doe ik , maar nu in je heerlijke kont. ' zul je straks weer een net meisje zijn? zeg ik autoritair en ik sla je op je kont en trek plotseling in een beweging de buttplug uit je kont. Hij floept er uit. 'geef eens antwoord!' Ja meester zeg je verlangend en angstig tegelijk. Pijp me dan maar eens! geef ik je als order. Ik ga naast je liggen, pak je hoofd vast en stop mijn lul in je mond. Je begint me heerlijk te pijpen zo goed en zo kwaad als je dat kunt. Ik strek me uit en kijk naar je heerlijk pulserende klit. Ik beweeg de vibrator soepel in je heen en weer en speel met de snelheid van de trilmotortjes en lik je klit.

Je wilt mijn lul uit je mond werken, maar je kunt je hoofd maar een beetje bewegen. Hoe meer je beweegt, hoe lekkerder het voelt. Ik besluit je lichaam zich te laten ontladen. Je spieren spannen ,je hijgt en probeert wat woorden te zegen ,maar dat lukt niet met een volle mond. Je kreunt, je proest, je komt, je kut en je kontspieren trekken samen en mijn lul ontploft in je mond. Je kunt alleen maar doorslikken en dat doe je gulzig. Maar je hebt het fout als je denkt dat ik je losmaak. Ik aanbid je als mijn slavinnetje en verken opnieuw jouw lichaam. Uiteindelijk maak ik je los en jij denkt dat het afgelopen is. Maar nee, je moet je alleen omdraaien. Ik bind je handen vast aan je enkels zodat je wijdbeens en aan mij overgeleverd voor me ligt. Ik trek de hulptroepen uit je kut en je kont. En dan schuif ik in je kut naar binnen ,helemaal tot aan de wortel van mijn lul. 'ik ben thuis, lief neuksletje, kreun ik terwijl ik soppend in je heen en weer pomp. Je hijgt, je slaat perverse taal uit en je probeert mee te bewegen op mijn ritme. Dan trek ik mijn lul uit je kut, die en condoom om en stop hem snel in je heerlijke kont en neuk je af. Weerloos, geil verlangend je over gevend. Ik vinger je klit en je komt zelf ook heftig klaar als ik mijn tweede lading zaad in je spuit.

Ik doe je blinddoek af en maak je los en masseer je polsen en enkels. We gaan op bed liggen tegen elkaar aan. Ik hijg in je oren , ik lik aan je oorlelletjes, ik zoek en vind je mond en we kussen. Ik houd je heerlijke tieten vast terwijl ik mijn bekken tegen je aandruk. Jij grijpt tussen je dijen en drukt mijn lul er tussen. Zo vallen we in slaap. Maar voor hoe lang? Ik word wakker van jouw gepijp. Ik klim boven op je. Ik zuig aan je tieten en stop mijn lul in je kut. De merels fluiten als de meester en zijn slet eindelijk in slaap vallen.

5 opmerkingen:

  1. van opwinding toch nog wat typefoutjes zag ik.Dit blijft geen fantasie toch Julia....!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het geen fantasie blijft ben ik erg benieuwd naar het realtime-verslag :-)

    Heerlijk blogje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal jullie op de hoogte houden. Zal mijn Meester verwijzen na dit verslag. Misschien dat hij hier iets mee kan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een verwijzing is niet meer nodig.
    Ken de fantasie en meisje het wordt tijd is het enige dat ik wil en ga zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet alles Roberto, aan een half woord heb jij genoeg. Kus Julia

    BeantwoordenVerwijderen