zaterdag 10 april 2010

Mijn fantasie werd werkelijkheid


Ik kreeg een sms’je dat ik vrijdagavond om 21.00 uur bij hem werd verwacht. Ik had zijn sleutels en liet mezelf om klokslag 9 uur binnen. Mijn Meester zat in zijn stoel op mij te wachten. Goedenavond meisje van me. We gaven elkaar een innige zoen. Hij stond op en pakte een zijde sjaal en deed die mij om zodat ik niets meer kon zien. Hij zei, deze houd je de gehele avond om en je doet wat ik zeg. Hij pakte zijn jas en nam mij bij mijn hand en we liepen naar zijn auto. Mijn Meester zei dat ik achterin zijn auto in kon stappen. Ik stapte achterin en hij vroeg of ik zenuwachtig was. Ik zei dat het wel mee viel, moet ook eerlijk zeggen dat het ook zo was. Totdat hij zei dat er één van mijn fantasieën werkelijkheid werd gemaakt. Ik dacht, welke fantasie wordt er werkelijkheid? Hij zag me denken en vroeg me of ik wist welke fantasie het was. Ik zei dat ik verschillende fantasieën had en dat het dus meerdere zouden kunnen zijn. Hij zei, welke zou je graag werkelijkheid willen laten worden? Dat waren er eigenlijk twee. Het een keer doen met een vrouw of het doen met meerdere mannen. Toen zei hij, tja wat zal het zijn? Allerlei gedachtes gingen door mijn hoofd, wil ik dit wel, ben ik er wel aan toe, kan ik dit wel aan, hoe verloopt dit of zou het niet weer z’n mindfuck zijn? Op de eerste drie vragen kon ik zelf het antwoord geven, of beter gezegd moest ik zelf het antwoord geven. Maar op de laatste twee vragen zou ik nooit een antwoord krijgen ook al zou ik dat vragen. Mijn Meester had en heeft tenslotte de regie in handen en hij bepaald hoe deze avond gaat verlopen.

Mijn fantasie zou vanavond dus werkelijkheid worden. Hij liet in het midden wat het zou zijn, hoe het zou verlopen. Als opdracht kreeg ik mee, dat ik moest geven, dat ik moest dienen en vooral dat ik er van moest genieten. Het leek of mijn keel werd dicht geknepen. Ik kon geen lucht meer krijgen. Dit wilde ik niet horen, sloot me af voor dit gevoel. Echt ik werd heen en weer geslingerd, wil ik dit wel?, wil ik dit niet? Kan ik hier wel van genieten? Ik wist het gewoon niet. MMMHHEEEUUU, ik kon het wel uitschreeuwen. Voel mijn hart te keer gaan. Maar ja, ik was diegene die moest zeggen of ik het zou doen of niet. Het is een fantasie van mij, maar ja wat voor impact heeft het op mij als ik het niet leuk vind? En hoe voel ik me als ik het heb gedaan? Allemaal vragen die ik pas kan beantwoorden als ik het heb gedaan. Ik was bang, echt bang voor wat komen zou. Maar ik wist ook dat mijn Meester op me letten, over mij zou waken en geen moment van mijn zijde zou wijken. Dat gaf me enigszins een goed gevoel. Ik wist en weet dat ik op hem kan vertrouwen. Maar ja het maakte het er niet makkelijker op met dit gegeven, het veranderde niets aan mijn gevoel.

Gedurende de reis heb ik geen beslissing kunnen nemen, het ene moment dacht ik, nee ik doe het niet en het ander moment dan weer, ja ik ga ervoor. Echt ik was bang, bang voor wat komen zou, maar gelijktijdig gaf het me z’n kick. Toen besloot ik, ik doe het….. of toch niet. Ik wist het gewoon niet. Dit is wel iets wat ik altijd heb willen doen. En nu is het dan zo ver en durf ik de stap niet te zetten. Ik was bang, echt zo bang voor mijn gevoelens die ik zou krijgen, maar ik besloot er voor te gaan. JA, ik doe het. Ik heb eindelijk dan toch een beslissing genomen. Maar het was geen makkelijke beslissing maar deed het voor mijn Meester, wilde hem dienen en uiteraard voor mezelf. Ook al had ik deze keuze gemaakt, de vragen waren niet beantwoord en elke denkbeeldige scenario passeerde de revue. Was nog steeds bang, bang voor wat komen zou.

Mijn Meester beveel me om mee te lopen. Ik liep aan zijn hand richting het huis waar het zou gebeuren. Voelde mijn hart in mijn keel. Kon niet slikken had een droge mond. Echt ik was zo gespannen, twijfelde nog steeds. Nogmaals zei mijn Meester, je houdt je aan de afspraken. Oh wat voelde ik me klote dit wil ik niet. Maar ik had a gezegd dus moest ik ook b zeggen. Hoe graag ik ook hard weg zou willen rennen. We kwamen bij het huis aan. We stapte naar binnen en stonden alleen in de hal. Mijn Meester liep alleen verder naar de kamer en liet mij alleen achter. Een aantal minuten werd ik daar alleen in die hal gelaten. Echt mijn hart bonkte in mijn keel, was zo gespannen wist niet hoe ik het had. Wilde weg rennen.

Even later kwam mijn Meester terug en keek of mijn blinddoek nog goed zat. Hij liep vervolgens weer naar de kamer en liet mij alleen achter. Even later werd ik bij mijn handen gepakt en een stem fluisterde dat ik mee kon komen. Ik liep mee naar de slaapkamer daar werd gezegd dat ik op het bed kon gaan zitten. Ik werd gestreeld over mijn benen, rug en armen. Mijn schouders werden gemasseerd. Er werd gefluisterd dat ik mocht gaan liggen. Ik werd verder gestreeld over mijn benen, buik, borsten, armen en hals. Mijn vestje werd los gemaakt en een stem beveelt me om me uit te kleden. En wat daarna gebeurde had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht.

4 opmerkingen:

  1. ik zou het verhaal bijna afmaken Julia. je bouwt het mooi op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Simon, hierbij daag ik je uit. Ik lees je verhaal wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ga ik eens flink voor zitten en het mag duidelijk zijn dat je weinig in te brengen hebt en veel te ontvangen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Simon, ik ben benieuwd wat ik allemaal moet ondergaan..... Maak me gek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen