woensdag 9 maart 2011

Date - 6

Je voelt mijn hete adem in nek, mijn vingers glijden over je buik, omhoog over je borsten. Ik voel je harde tepels door de stof van je bh. Ik vraag of je me vertrouwd en op dat moment besef je dat het antwoord hierop alles bepalend is voor de rest van deze nacht. Even twijfel je...want kun je me wel echt vertrouwen...hoe goed ken je me? Maar je kunt en wilt eigenlijk niets anders, dus zeg je zachtjes ja. Heel goed, zeg ik. Dan gaan we een stukje lopen...je schrikt...wat gaat er gebeuren. Ik leid je door de kamer heen naar de deur, we lopen door de gang naar een andere kamer, je hoort dat de geluiden dempen als we de kamer binnenkomen. Wanneer ik de deur sluit is het volkomen stil in de kamer, het enige geluid is jouw wat nerveuze ademhaling. Maak je bh los en leg op de grond, beveel ik je. Je maakt je bh los en laat deze op de grond vallen...

Ik sta even naar je te kijken, je borsten zien er heerlijk uit, je tepels zijn hard....Ik trek mijn jasje uit, en rol de mouwen van mijn overhemd langzaam op. Jij staat intussen onzeker te wachten, wat gaat er gebeuren? Doe je hier wel goed aan, maar de opwinding wint het van je twijfels. Steek je armen gestrekt naar voren zeg ik, en jij doet wat je gevraagd wordt. Je hoort het zachte gerinkel van kettinkjes en even later voel je hoe er om elke pols een leren band gegespt wordt. Nu stap ik achteruit en laat via de haak aan het plafond een touw naar beneden zaken, ik maak het touw vast aan de ketting tussen de armbanden. Langzaam trek ik aan het touw, je handen gaan boven je hoofd en ik maak het uiteinde van het touw vast aan de muur. Daar sta je dan, alleen je rokje nog aan, met een blinddoek voor en je handen boven je hoofd gebonden aan het plafond. De ruimte waarin we staan is geluidsdicht, dat had je al begrepen toen we er binnenliepen. Je bent volkomen aan mij overgeleverd.

Ik laat mijn vingers over je gezicht glijden, langs je lippen, je opent je mond een beetje, mijn vingers glijden langzaam naar je borsten, strelen zachtjes je tepels die inmiddels keihard zijn. Ineens knijp ik even hard in je beide tepels, door het onverwachte krimp je even ineen, maar je maakt geen geluid. Heel goed, je hebt geleerd van de eerdere lessen van deze avond. Mijn handen vervolgen hun weg langs je lichaam, glijden naar beneden naar de rand van je rok. Dan voel je hoe ik je rok losmaak en deze op de grond glijdt. Stap eruit beveel ik.....daar sta je...nu volkomen naakt en aan mij overgeleverd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten