dinsdag 15 maart 2011

Date - 7

Ik slaakte een diepte, ingehouden zucht toen enkele van zijn vingertoppen uiterst teder over mijn strak gespannen billen gleden. Koude rillingen trokken wild door me heen. De opbouw van de spanning in mijn lichaam zocht een gewelddadige uitweg. Ik vroeg me af of hij besefte wat het me deed. Even nog meende ik dat zijn vingertoppen slechts argeloos over mijn onbeschermde, half gekromde rug gleden. Dan besefte ik dat zijn aanrakingen te zorgvuldig gekozen waren. Ik wist vrijwel zeker dat hij heel precies wist wat hij deed. Vooral toen er onverwachts de zachte strelingen over mijn schouderbladen waren. Ik genoot er enorm van. Ik kreeg er zelfs kippenvel van.

Verder en verder ging de verwennerij met zijn vingertoppen die mijn huid nauwelijks beroerden. Ik kreeg het steeds moeilijker om alle verwennerij binnen mijn lichaam op te vangen. Dat ik nog altijd weerloos stond vastgebonden verhoogde alleen maar de fantastische sensatie die al wild door me heen trok. Ik hoorde dat hij zich aan het uitkleden was. Toen voelde ik zijn naakte borstkast tegen mijn rug aan. Ik was totaal niet voorbereid op zijn vlakke volle hand die onverwachts krachtig om mijn borst sloot. Zijn sterke arm trok mijn lichaam dichter tegen hem aan. Mijn billen raakten daarbij zijn gezwollen lid. In alle rust liet hij nu zijn hand over mijn lichaam dwalen. Terwijl hij roerloos bleef staan gleed zijn hand verder over mijn lichaam. Zo uit het niets kneep hij ferm in mijn tepel. De scherpe pijn ging door mijn hele lichaam maar wist mijn pijn kreet te smoren. Ik verbaasde me over de kunde die hij bezat. Onbewust leek hij precies te weten tot hoever hij kon doorgaan, zowel in het tedere als in het krachtige.

Nauwelijks waarneembaar bewoog hij even. Toch was het meer dan genoeg om zijn penis totaal onverwachts diep bij me binnen te laten dringen. Ik onderdrukte kreet van genot. Nu pas besefte ik hoe zeer ik naar hem verlangd had. Door het voorspel met de touwen was ik ongelooflijk opgewonden geraakt. Natuurlijk had hij nog uren door mogen gaan met het subtiele verwennen, maar uiteindelijk ging er voor mij niets boven het intieme contact tussen hem en mij, zeker als er zoveel zorg aan werd besteed.

Ik hoopte dat hij wild te keer zou gaan, maar het tegendeel gebeurde. Hij bleef heel stil staan. Ik probeerde van alles om hem te kunnen voelen. Ik zocht naar ruimte in de touwen om toch zoveel mogelijk te bewegen. Ik spande de spieren in mijn vagina om hem zo vol mogelijk te ervaren. Ik merkte hoe bevredigend het was om zo intens verwend te worden. Het gaf me een fantastisch voldaan gevoel. Hij bewoog nauwelijks waarneembaar, toch gleed zijn penis over de volle lengte van mijn vagina heen er weer. Soms zat zijn eikel een tijdlang aan de ingang, dan zat hij weer heel diep in me. Plotseling stopte hij en trok zich terug uit mij.

2 opmerkingen:

  1. Okay, Ik hoop voor jou dat dit geen fantasie, maar waar gebeurd is. Wat een heerlijk verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je kan lezen schrijf ik dit met iemand anders. Dus helaas is het geen werkelijkheid

    BeantwoordenVerwijderen