zaterdag 5 maart 2011

Verlangen


Mijn verlangen is groot
Groot is mijn verlangen naar mijn minnaar
Om zijn stem te horen, hem te mogen dienen, hem te voelen
Voel zijn aanwezigheid, voel zijn adem in mijn nek
Er gaat een huivering over mijn lichaam
Ik wacht, de spanning neemt de overhand van me
Weet niet goed wat ik moet voelen
De spanning in mijn buik neemt toe
Jij speelt met deze spanning
Voel je hand op mijn rug
Mijn adem stokt, het bewijs wat je met me doet
Je hand op mijn heup, glijd via mijn rug naar mijn hals
Voel me smelten onder jouw handen
Mijn huid wordt koud en warm tegelijk
Knikkende knieën die mij niet meer kunnen dragen
Jouw handen gaan via mijn schouders naar mijn borsten
Ik ril even
Je bedenkt je, jouw handen dalen verder af
Glijden onder mijn kleding
Streelt mijn naakte lichaam
Ik voel onder je handen kippenvel ontstaan
Je maakt mijn rok los en laat deze op de grond vallen
Trekt mijn blouse over mijn hoofd uit
Sta nu naakt voor je
Je duwt me tegen de muur
Mijn armen houd je met één hand vasthoudend boven mijn hoofd
Je speelt met de spanning
Inhoudend me niet te grijpen, niet te slaan
Je drukt jouw heupen tegen mij aan
De bult in je broek tussen mijn dijen
Met je vrije hand verder afdalend
Trek hard zonder aankondiging aan mijn tepels
Ik kreun
Jouw hand daalt verder naar beneden
Leg je middelvinger tussen mijn gezwollen lipjes
Voelt dat mijn kutje zich opend voor jou
Je glijdt met je vinger op en neer tussen mijn gezwollen lippen
Ik voel hoe je topje van je vinger langst mijn lippen schuurt
Met mijn klit speelt
Er achter blijft steken bij het op en neer gaan
Je merkt hoe mijn kut zich aantrekt
Maar je wilt nog niet bij me naar binnen dringen
Je weet dat dit niet genoeg voor mij is
Dat ik liever de strelingen en het spel voel
Later gevuld wil zien met iets dikker en langer
Ik krom mijn rug, mijn dijen uw paal vastgrijpen
Mijn kut maakt zich los van jouw hand
Maar ik bedenk me en druk mijn kut richting jouw hand
Om deze mijn kut weer te laten omsluiten
Maar je antwoordt door jouw hand weg te nemen
Ik schreeuw inwendig, neeee
Maar het is al te laat
Je laat mij wachten
Alleen jij weet wat de volgende stap zal zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten