dinsdag 16 augustus 2011

Tunnel


denk ik eraan...
Ik zie me mezelf uitkleden, een douche nemen. Ik was mijn haar en schrob mezelf helemaal schoon tot mijn huid gloeit en rood wordt. Met een scheermesje haal ik overtollig haar weg. Helemaal kaal vind ik mooi en maar hopen dat hij dat ook mooi vindt. Ik draai de kraan dicht en droog mezelf af met een zachte handdoek. Dep mijn haar droog en gebruik een haarmasker dat heerlijk ruikt. Zorgvuldig borstel ik tot alle klitten weg zijn. Ik poets mijn tanden minutenlang...

Ik bekijk mezelf in de spiegel. Ik maak me zorgen. Mijn lichaam is nog lang niet slank verre van dat. Zou hij me mooi vinden? Hangen mijn borsten niet een beetje, of zijn ze gewoon groot? Mijn blik gaat verder. Mijn venusheuvel, ietwat bol van opwinding. Ik trek een normaal slipje en een gewone bh aan. Niets pikants. Ik bezit geen opwindende lingerie. Zwarte panty's, lange jurk die mij goede punten accentueert. Mijn hals uitnodigend naakt uitziet... Verlangend naar een kus, daar!!, op het plekje onder mijn oor. Zwarte hoge hakken. Net zo als alle vrouwen heb ik ook een kast vol met schoenen, maar draag toch vaak dezelfde.


Ik gebruik slechts een beetje make up. Alleen mascara. Ik wil er zo natuurlijk mogelijk uitzien. Volgens mij hou je niet van wandelende regenbogen die zich enkel durven vertonen als ze een dikke plamuurlaag ophebben. Eén wolkje parfum, niet op mijn huid maar in mijn haar. Ik zou niet willen dat je vol walging je mond terugtrekt als je lippen mijn naakte huid verkennen en dan de smaak van dat chemisch goedje tegenkomen.

Mijn haar is inmiddels droog. Breng het in model maar laat het los hangen. Mij haren vallen los over mijn schouder en gun mezelf nog één blik in de spiegel om het totaal plaatje te bekijken. Ik trek mijn jas aan, zucht diep. De deur trek ik zachtjes achter me dicht. Alsof ik niet wil dat iemand hoort dat ik weg ga.

Ik stap in mijn auto en rijd naar de afgesproken plek. Ik parkeer mijn auto en zie jouw auto niet staan. Stap uit en sluit mijn auto af. Ik loop naar het tunneltje en loop de trap af. Onrustig ijsbeer ik heen en weer. Ik hoor in de verte voetstappen. En ga zitten op de stoel die er staat. In de verte zie ik je de trap afkomen... Ik adem nog eens diep in. Ben nerveus, maar vol verlangen naar wat komen gaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten