zaterdag 27 augustus 2011

Woorden

Woorden in mijn hoofd worden stil Af en toefluisteren ze zachtjes nog Omdat ik ze horen wil Totdat de rust zich vind in mijn bewustzijn Mijn gevoelmijn verstand uitschakelt En ik gedachtes verlies… Ik wordt klein Het gaat door heel mijn lijf Lust stroomt door mijn bloed En ik wilmeer ik wil voelen Lust is wat me nu maakt en voedt Zijn handen raken mijn geilheid In mijnhoofd en onder mijn huid Ik proef de lust op zijn lippen We worden wild Kleren gaan uit Schaamteloos toon ik mijn naaktheid En ik zie dat hij van de aanblik geniet Het is zijn genot, zijn lust Die hij tegenover zich ziet Mijnvragende ogen staren de vraag En hij weet en voelt wat ik wil het teasen gaat uitgedacht traag Over mijnlippen geeft lust een geluid Ik ben niet meer stil Ons lichaamstaal spreekt nu het gesprek We zoenen strelen en worden geil En geiler en geiler Op elke plek Samen zweven als de sex ons lichaam Tot elkaar verbindt Doen wat hij verlangt Zonder dat hij dwingt Ontdekken is wat de grenzen vervaagt Jezelf zijn zonder schaamte Is wat de onzekerheid verjaagd Genieten door genot te geven Leven in het moment Je zelflaten gaan zodat je benen beven Voelen de aanraking de geilheid en de lust Het gek makende gevoel Geeft je alleen maar rust

Geen opmerkingen:

Een reactie posten