donderdag 4 augustus 2011

String

Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik een sms heb ontvangen van mijn Meester. Ik openen hem en ik lees; ”Ik verwacht je om half 2 op het aangegeven adres. Vanaf daar ontvang je naderen instructies. Begrepen?”. Ik sms terug dat ik het begrepen heb. Hij vraagt wat ik aan heb en geef aan dat ik een jurk en een vestje draag met hakken.  Daarna sms’t hij of ik een lange jas heb? Wat bedoelt hij daarmee? Of ik er één heb of dat ik er één bij me heb. Ik antwoord maar dat ik geen jas bij me heb. Ping weer een sms;”ondergoed aan?” Ja Meester ik heb lingerie aan. Prima slavin ik weet voldoende

Gelukkig ben ik druk bezig op mijn werk en zie tot mijn schrik dat het al 11 uur is. Ik heb nog twee uur en wil eigenlijk het dossier klaar hebben voordat ik weg moet. Ben zo goed als klaar en dan stapt er een collega binnen en die wil nog wat weten. Shit denk ik, hier heb ik geen tijd voor maar ik moet dit toch afhandelen. Snel zoek ik uit wat hij wilt weten en hoor dat er een sms’je binnen komt op mijn telefoon.  Ik kijk op mijn telefoon en lees het berichtje; ”Al onderweg slavin?” Ik sms terug; “Ik ga nu moest ff iets uitzoeken voor mijn collega Meester”. Goed, hoe laat ben je er slavin? Half twee Meester. Prima slavin. Ik ren gauw naar de toilet en doe mijn bh en string uit en loop naar mijn auto.

Ik rijd naar de afgesproken plek en onderweg krijg ik verdere instructies. Open de sms en lees; “Parkeer je auto, dan loop je naar de stoplichten en zie je dat op de middelste paal een envelop zit met tape. Deze maak je voorzichtig los. En daar terplekke doe jij je slipje in de envelop. De klemmen haal je uit de envelop. Je loopt naar het restaurant en gaat daar naar het toilet. Daar maak je een foto van beide klemmen op je tepels slavin. Elke dag oefenen en de 10e een minuut lang.”

Shit ik heb mijn string al uitgedaan en die moet ik daar uitrekken. Ik stop mijn auto en graai in mijn sporttas op zoek naar een string en doe deze snel aan. Het is niet de string die ik vandaag aan had. Maar goed het is een string. Ik rijd weer verder en sorteer verkeert bij de stoplichten. Ik wilde links af maar moest rechts af. Parkeer snel mijn auto en hoor dat ik een sms binnen krijg.  Hoe laat is het bij jou slavin? Is net over half twee meester. Te laat slavin. Shit shit shit, al had ik niet mijn string aan moeten trekken dan had ik op tijd geweest. Hij heeft mij als opdracht gegeven dat ik nooit een string en bh mag dragen. Gehoorzaam ik nu moet ik het toch aanhouden.

Stap uit en loop richting de staplichten. Als eerste denk ik dat hij echt midden op de kruising de envelop heeft geplakt. Dat ga ik echt niet doen hoor. Iedereen ziet me en vooral iedereen kan snel een foto met z’n mobiel maken. Dit ga ik echt niet doen. Maar ik kan hem niet ontdekken. Dan kijk ik naar links en zie daar een envelop zitten. Ik wacht bij de stoplichten en haal diep adem. Niet te veel om je heen kijken. Niet te veel de aandacht trekken. Dan loop ik naar de paal waar de envelop aan vast gemaakt is. Maak deze los en haal de knijpers eruit. Zak door mijn knieën en trek mijn string uit. Loop door naar de overkant en wacht bij de stoplichten om over te steken naar het restaurant. Ping weer een sms, wat nu weer. Waar je nu staat je slipje in de envelop doen slavin. Shit, loop weer terug naar de paal en doe daar mijn string in de envelop en ga op weg naar het restaurant.

Ik neem plaats op het toilet en ontbloot mijn borsten. Een diepe zucht ontsnapt mijn mond. Die knijpers die verdomde knijpers. Ik vervloek die dingen. Zet mijn camera aan. Haal diep adem en doe de klemmen op mijn tepels en maak snel een foto. En haal de knijpers er direct weer af. Al met al heeft dit nog geen 10 seconde geduurd en vond dit al erg. Laat staan een minuut. Een minuut!!?? Dat ga ik echt niet redden. Hoe graag ik ook zou willen. Ik sms de foto. Krijg als reactie terug; “Ja fantastisch slavin, geweldig gedaan!” Er verschijnt een glimlach om mijn mond. Sms hem terug, en nu Meester? Klemmen er af, je rok omhoog en je vingert jezelf klaar, foto van je vingers in je natte kut slavin. Daarna bedank je me voor het klaarkomen en doe je vandaag de envelop op de post. Ik heb alles gezien, je deed het geweldig. Meester u weet dat ik niet kan klaar komen met vingeren. Hmmm dat is waar ja. Goed envelop op de post, naar huis en speeltjes erbij , dan klaarkomen en mij bedanken slavin, ook foto sturen van vingers in je kut. Doe ik Meester.

Ik rijd op huis aan en krijg onderweg nog een sms van mijn Meester. Slechts 1 minuut te laat, verder perfect gedaan, je Meester heeft van je genoten! Dank u Meester. Echt geweldig, hiermee maak je me trots slavin. Ik ben zo blij dat hij trots is dat ik hem helemaal vergeet te bedanken. Thuis gekomen ga ik heerlijk met mezelf spelen en kom heerlijk klaar. Ik bedank mijn Meester dat ik mocht klaarkomen en stuur hem de foto. Krijg als reactie terug; “Graag gedaan slavin”.

Als ik zo de sms’jes terug lees staat er nergens dat ik daar terplekken mijn slip moest uittrekken. Dus ik had hem in mijn hand mee kunnen nemen en in de envelop kunnen doen. Tja zo zie je maar weer dat je niet helemaal helder kan denken. Maar die verdomde knijpers, ik vervloek die dingen. Heb net even geoefend. Heb mijn telefoon op een klok gezet met seconde wijzers. En de knijpers op mijn tepels gezet. De eerste keer ging nog wel “aardig” kon het 15 seconde volhouden. Maar het vervelende is als ik het daarna weer wil doen dan houd ik het nog geen 5 seconde vol. Hoe moet ik in hemels naam het een hele minuut volhouden? Dat gaat me echt niet lukken.  En ik lees in zijn sms dat ik elke dag moet oefenen en de 10e een minuut lang. Een 10e wat? De 10e dag of bij onze 10e ontmoeting. Nou ik kan je verzekeren dat het me niet na 10 dagen gaat lukken om ze een minuut lang op mijn tepels te houden. Maar ik houd maar vast aan een eerdere afspraak dat ik het een minuut moet volhouden bij onze 10e ontmoeting. Maar of me dat gaat lukken….. Blijven oefenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten