donderdag 29 september 2011

Droom

Jij wilt dat ik jou aanbid. Dat ik ontzag voor je hebt, zelfs een beetje bang voor jou ben. Je wilt dat ik je vereer, dat ik de hele dag snak naar één enkele blik, één enkel woord van jou. Jij wilt dat ik je smeek om tegen mij te praten, om mij aan te raken. Jij wilt mij zien hunkeren en smachten, jij wilt mij zien lijden, lijden dat mijn ziel helemaal verteert. Alleen jij hebt de macht om een einde te maken aan dat lijden. Jouw strenge maar liefdevolle blik zal zalvend zijn, jouw hand die eindelijk mijn haren streelt zal mij in vervoering brengen. Ik slaak een zucht...

Jij leid me, naar onze wereld waar jij mij zal toestaan. Waar jij mij zal aan raken,ik eerst met gesloten ogen. Ik mag absoluut niet kijken... Je laat je handen dwalen over mijn lichaam, langzaam, niet te gretig! Voel hoe mijn tepels zich oprichten, hoe hard ze worden onder de streling. Je pijnigt ze, knijp er hard in. Loopt om me heen. Zo uit het niets een ferme tik op mijn billen. Ik leid me naar het bed en beveel me daar plaatst te nemen. Je brengt je hoofd naar beneden. Ik gedachte roep ik, daar, tussen mijn dijen, daar moet je wezen. Doe je werk. Drink van mij, drink mijn bitter zoete nectar tot je dronken en duizelig wordt. Of nee, tot ik zeg dat het genoeg is. Doe alles met me, gebruik me, verneder me, pijnig me, doe alles met me…

Ik open mijn ogen en merk dat het allemaal een droom is waarin ik verlang me te onderwerpen aan jou. Ik sluit mijn ogen en kijk toe hoe jij bepaald hoe wij onze weg vervolgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten