donderdag 15 september 2011

Jouw slet

Anoniem had ik het gewoon gedaan, ik had kenbaar gemaakt wat ik wilde, wat ik nodig had en waar ik naar verlangde. En jij had gereageerd. Jij die goed aanvoelde en die mijnfantasie deelde. En nu werd er geklopt op de hotelkamerdeur. Mijn hart was voelbaar en de lust ook tussen mijn benen. Toen ik opendeed stond jij daar.

En ik proefde de lust toen jij mij zoende. De onzekerheid en de verlegenheid verdween niet ook niet toen ik zag hoe jij naar mij keek. Het was pure lust in jouw ogen. De aanrakingen van jouw handen over mijn lichaam maakte mij nog geiler dan ik al was, kleren verdwenen en woorden vielen niet meer. Het was de lichaamstaal die sprak. Mijn lijf schreeuwde een zwijgend verlangen naar jou,naar ongeremde sex en jou handen over mijn lijf die de lust naar een maximaal genot bracht.

Ik genoot van jou en jij van mij. Tongen vonden elkaar en lieten niet meer los. Handenverkende elkaar en al snel was ik naakt. Langzaam gaf ik toe aan de slet die ik zo graag wilde zijn. Ik liet jou genieten diep in mijn keel en spreidde graag mijnbenen voor jou. Jouw tong , jouw vingers het maakte mij natter en natter en de controle verdween. Mijn lichaam kronkelde van genot en uit mijn mond kwamen geluiden waar ik zelf geen weet meer van had.

De sex roes nam beslag van mij en toen jij diep in mij stootte was de kamer enkel nog maargevuld met sex. Mijn handen grepen jouw rug omdat ik hem nog dieper in mij wilde voelde. Jij was in mij, en ik wilde meer, harder en je zo lang mogelijk in mij voelen. De ruige sex had een lief tintje, jij wist dat het oké was en onze tongen vonden elkaar weer. Later moesten we beide bijkomen van het genot,hijgend maar zoveel meer zin in meer. De lust was nog steeds aanwezig. Ongeremd kregen we er geen genoeg van en werd de ruige sex mooi afgewisseld met de juiste knuffels.

Toen jij mij voor de derde keer nam werd ik gek van geilheid. Het niet willen stoppen is wat ik wilde. Ik was voor jou een slet en het was oké want jij genoot er van met respect en dat maakte het ongeremd. Het elkaar blijven opwinden werd een uitdaging en de lust golfde door mijn lijf heen.. tot in elke vezel voelde ik de geilheid aanwezig.

Je bent ook een echt sletje. Hoorde ik je zeggen. Een glimlach die jij niet kon zien kwam op mijn gezicht. Een paar uur geleden hebben we elkaar leren kennen en nu ben ik al jouw sletje toch.. Een ruk aan mijnhaar maakte het gevoel en al die woorden compleet. Jij had gelijk en de vernedering voelde goed, ik was een slet maar nu wel alleen voor jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten