dinsdag 15 november 2011

Donderdag

Zomaar een donderdag is donderdag.

Maar deze donderdag zal anders verlopen. Deze donderdag is niet zo maar een donderdag. Het begint al als je wakker wordt. Je zult je gelijk realiseren dat je lichaam deze dag van mij is. Dat je geest door mij wordt gedomineerd. Als je bent opgestaan verzorg je je goed. Geen stoppeltje wil ik voelen, geen haartje wil ik zien. Maak je tepels gevoelig als je onder de douche staat, bereid je voor op wat gaat komen. Streel jezelf, maak jezelf hitsig en gewillig. Kleed je gepast, niet hoerig, maar wel fit for the occasion. Zorg dat je rond kwart voor twaalf klaar bent en wacht mijn instructies dan af.

Vanaf dat moment ben je nog meer van mij. Prent dat goed in je hoofd! Hoe meer jij je overgeeft, hoe meer jij zult genieten.

En ik ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten