vrijdag 4 november 2011

Zomaar een donderdag

Hij pakt een stuk touw en bindt het om mijn middel. Ik grijns wat schaapachtig en blijf keurig afwachtend staan. Mijn polsen worden vakkundig aan het touw vastgebonden en vervolgens word ik naar het bed gedirigeerd. In een wat ongemakkelijke positie worden mijn hersens zowat uit mijn hoofd geneukt. Man, dat is lekker!! Maar Hem kennende blijft het niet bij neuken. Ik word geacht om mij om te draaien, wat niet makkelijk gaat met vastgebonden polsjes, en weer krijg ik dat onbeschrijfelijke gevoel van Hem. Maar Hij waakt er wel voor dat ik niet klaarkom. Het is een blijft een pestkop. Weer wat later rolt hij mij op mijn rug.. en tovert uit het niets stevige knijpers tevoorschijn die Hij vervolgens even op mijn schaamlippen zet. Oef, die had ik even niet verwacht. Vervolgens vindt Hij nog wat schattige tepelklemmetjes die ook niet ongemoeid blijven, en ik,ik onderga. Ik zie Zijn lach en voel Hem even later weer diep naar binnendringen. Ineens stopt Hij en pakt een zweep. Hij begint met zachtjes slaan en daarna mept Hij wat harder om de knijpers eraf te krijgen. Oef, dit doet zeer. Maar oh, wat is pijn lekker!! Wanneer de knijpers eraf zijn en de klemmen verwijderd, mag ik Hem nog even verwennen. Maar niet lang. Hij wil mijn kont ook nog roodgloeiend zien worden. Voor ik het weet lig ik weer op mijn buik en voel ik hoe de zweep hard op mijn kont en rug neerdaalt. Wat een genot. En dit alles op een gewone donderdag. Zucht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten