vrijdag 24 juni 2011

Telefoonsex

Wat heb je aan?
Nu? Niets. Ik lig in bed. Maar vanwaar die vraag?
Ach, ik dacht, we kennen elkaar nu vier weken. Ik durf nu wel naar wat intieme details te vragen.
En jij vindt dat een intieme vraag?
Dat niet, maar om nu meteen te vragen waar je handen zijn.
Ik streel de binnenkant van mijn natte schaamlippen. Met mijn linkerhand masseer ik mijn tepel.
Wat ben je stil.
Sorry, ik zat even met mijn mond vol tanden. Ik was bang dat je zo’n intiem gesprek liever niet hebt. En nu maak je het direct heel beeldend. Wel fijn.
We hebben elkaar al zo vaak gesproken. Ik heb het idee al veel van je te weten. Ik zou willen dat we elkaar al zouden kunnen ontmoeten. Als jij je werk niet had, was dat allang gebeurd. Wanneer kom je terug naar Nederland?
Nog drie weken.
Ik ben wel toe aan andere verhalen over jou. Wat doe jij nu?
Ik lig ook in bed. Heb net mijn lul vastgepakt. Die was na jouw onthulling zich opeens gaan oprichten.
Is ie groot?
Definieer groot… ik weet niet wat je gewend bent. Maar ik denk dat ik gemiddeld ben. Heb in ieder geval nooit gehoord dat ie te groot of te klein is.
Mmm, ben benieuwd. Kan ik hem van dichtbij bestuderen.
Hoe bedoel je?
Stel, we zijn bij elkaar. Ik zou je op je rug leggen, bovenop je gaan zitten en je langzaam overal zoenen. Je mond, nek, oren. En dan naar beneden, naar je tepels, navel en nog lager. Totdat ik bij je lul ben aangekomen. Die bekijk ik dan van heel dichtbij. Lik het puntje van je eikel, neem hem diep in mijn mond en zuig je zover mogelijk naar binnen. En dan trek ik met mijn rechterhand langs je schacht terwijl mijn linkerhand je ballen masseert. Heerlijk is dat. Ik denk dat ik niet meer nodig heb dan drie, vier minuten.
Nee hoor, minder.
Hoe bedoel je?
Ik ben net klaargekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten