donderdag 2 juni 2011

Vreemdeling

Zijn lange postuur vult mijn kleine hal. “Kun je het zien?” zegt hij laconiek. Ik kijk op van de bobbel in zijn spijkerbroek. Zijn zwarte haar in dikke lokken, hij draagt zijn zonnebril in zijn hand. “Ik heb liever dat u gaat,” zeg ik. Hij glimlacht en grijpt mijn arm terwijl hij zijn gezicht in mijn hals duwt. “Hollen,” fluistert hij, en draait zich om naar de voordeur.

Mijn hakken vliegen de trap op, blijven haken, de deur valt in het slot. Een langgerekte schaafwond trekt over mijn onderarm, en ik schreeuw. Hij stort zich op mij, perst mij tegen de trap, tot mijn knieën, heupen, kaken bezwijken onder zijn gewicht. Zijn vrije hand grijpt mijn geschaafde arm. Zijn harde pik wrijft door mijn kleren. “Stop is stop.” Weer zijn fluistering.

Mijn lip trilt, een eerste traan biggelt over mijn wang. De stevige greep om mijn bebloede arm perst de pijn weg. Hij kust mij op mijn wang. Waterig kijk ik hem aan, ik knipper met mijn ogen. Een ogenblik is zijn jonge gezicht er. Dan rukt hij mij omhoog, ik schiet langs hem en land vol op mijn buik. De bovenste tree perst de lucht uit mijn longen. Ik huil in de witte vloerbedekking terwijl hij ruw mijn rok omhoog trekt. Hij streelt mijn billen, tussen de billen. Zwijgend. Zijn klap komt toch nog onverwachts. Ik gil. Hij slaat opnieuw. Ik verberg mijn gezicht en bijt in mijn eigen onderarm. Mijn rug schokt bij iedere slag. Zijn hand staat wit en rood op mijn blanke billen. Ik hoor zijn rits open gaan, en hij nestelt zijn warme pik tussen mijn dijen. “Ik ga je diep en hard neuken,” belooft hij. “Maar eerst ga jij aan het werk. Hup!” Met een ferme tik jaagt hij mij naar de slaapkamer.

Ik zit op mijn knieën, zijn pik bij mijn gezicht. Ik neem hem in mijn mond en leg mijn hand om de basis van de gladde schacht. “Geen truckjes,” hij haalt mijn hand weg. “Helemaal je mond in.”Ik omarm zijn smalle heupen, en hij draait zijn handen in mijn haar. Zijn tempo ligt hoger dan normaal, met lange diepe stoten achter in mijn keel.

Ik lig op mijn rug, mijn rok opgeschort, nylon kousen tot halverwege mijn open dijen. Een slipje droeg ik niet. “Jezus wat ben je lekker nat,” zijn vingers hard en ruw in mij. “Eens kijken hoe geil je bent voor mij.” Hij duwt een extra vinger erin, en ik schreeuw fel. Hij stoot. Bij iedere beweging die hij maakt kreun ik, totdat geilheid en pijn ieder besef verdrijven van wat hij doet, en ik schokkend klaar kom. Dan verlies ik het bewustzijn.

Voorzichtig trekt hij zijn vingers terug uit mijn bewegingloze lichaam. Ik kreun en beweeg mijn heupen weg. Ik heb mijn ogen nog dicht als hij tussen mijn benen plaatsneemt, zijn pik in één keer in mij stoot. Getergd schiet ik omhoog en klamp me aan hem vast. Mijn binnenste open en rauw. Instinctief sla ik mijn armen en benen om hem heen, wat de pijn alleen nog maar verergert. Mijn opgeschorte rok klemt om mijn buik. Met een lange haal trekt hij zijn pik er uit. “Uitkleden jij.” Zijn dure overhemd hangt los over de voorkant van de jeans, en hij blijft onverminderd hard terwijl hij mij gadeslaat. Mijn sieraden moet ik omhouden. “Omdraaien.”

Ik zit op handen en knieën, hij zit achter mij en leunt over mij heen. Met één hand grijpt hij een extra kussen en duwt het onder mij, en hij trekt mijn handen onder mij vandaan. Met een verschrikt gilletje land ik op mijn buik in het hoofdkussen met mijn billen omhoog. In een snelle beweging draait hij één arm op mijn rug, met zijn vrije hand vingert hij mij. Even val ik uit mijn rol, en open mijn benen verder. Hij glimlacht en maakt mij van achter nat met mijn eigen vocht. “Je dacht toch niet dat je al klaar was hè,” en hij draait mijn arm nog strakker op mijn rug. Ik jammer in het kussen maar duw mijn billen hoger. De eerste stoot doet pijn, de tweede ook. Hij steekt zijn handen onder mijn armen door, grijpt om mijn schouders. Zijn rug kromt over mij heen bij iedere stoot. “Nee, niet doen, Au!” Ik jammer in het kussen. De stoten volgen elkaar sneller op, hij zakt weg in zijn eigen genot en hoort mij niet meer. Het orgasme doet hem duizelen. Met zijn pik nog helemaal in mij ligt hij uitgeput op mij. “Je zei toch geen stop, toch?” Zijn stem is droog en ongerust.

Ik lig als een theelepeltje voor hem. Zijn pik zacht en warm tegen mijn billen. Zijn stugge spijkerbroek strengelt om mijn blote benen. Hij gaat verliggen, zijn armen iets losser om mij heen. Zijn adem zwijgt in mijn nek. Een koude rilling trekt door mijn rug. “Ik zal de komende tijd niet veel meer kunnen komen,” zegt hij. “Het is het einde van het jaar, dan heb ik het altijd heel druk.” Zijn jonge stem is feilloos luchtig, zonder een spoor van emotie. Ik draai me om, speurend naar een blik van herkenning. “Jij zei zelf toch ook dat je weinig tijd had,” voegt hij er aan toe. Ik draai terug en blijft verdoofd liggen in zijn armen terwijl mijn keel zich dichtschroeft. Mijn hart bonkt doffe harde slagen. “Ik ga douchen,” zeg ik flink. “Ga je mee? “

Het water is warm, en mijn handen verweekt, maar mijn lichaam blijft koud. Aarzelend voelen mijn vingers mijn geslacht, de beurse ingang en de gladde binnenkant. Zorgvuldig maak ik me schoon. Met een vingertopje douchegel maak ik mijn anus schoon, de spier klemt om mijn vinger. Mijn vocht en zijn vocht spoelen weg. Ik huil als ik mijn borsten streel, mijn buik. Ik koester de schaafwond op mijn arm.

Wankelend kom ik de douchecel uit. Op de grond ligt een gebruikte handdoek. Ik raap hem van de tegels, en duwt hem tegen mijn gezicht. Mijn schreeuwen smoren in de natte stof. Het ruikt naar hem.

1 opmerking: