vrijdag 11 februari 2011

Date - 2

Ik bewaarde al tijden een fles lekkere champagne in de koelkast voor een bijzonder gelegenheid en besloot dat dit een bijzondere gelegenheid was.
Terwijl ik in de keuken de fles voorzichtig openmaakte bedacht ik me wat een zeer aantrekkelijke en slimme vrouw je bent.

Ik liep terug de kamer in met 2 glazen en de fles in een koeler, staand schonk ik de glazen in en we keken elkaar diep in de ogen terwijl de proostten.
Ik loop door de kamer en steek overal kaarsen aan. We gaan samen op de bank zitten en nippen van de champagne terwijl we napraten over het eten en de gezellige avond leg ik mijn arm over de leuning van de bank en begin zachtjes achter in je nek te strelen, er gaat een rilling door je lichaam als je mijn aanraking voelt. Genietend ontspan je wat en schuift een klein stukje dichterbij.

Elkaar diep in de ogen kijkend, bouwen we de spanning op, dan voel je mijn hand je nek vastpakken en voorzichtig maar vastberaden dwing ik je hoofd naar de mijne, onze half geopende monden vinden elkaar. Mijn greep versterkt zich nog wat terwijl ik met mijn tong vurig begin te zoenen, jij beantwoord het zoenen al even vurig. Ik verplaats mijn mond naar je nek en bijt je zachtjes, je kreunt en gooit je hoofd achterover. "Vind je dat lekker?" vraag ik, Je knikt met je ogen dicht genietend. Nu stop ik en neem weer enige afstand van jou. Elkaar strelend drinken we onze champagne Dan vraag jij waar het toilet is en staat op.

"wacht even" zeg ik, "ik wil dat als jij terugkomt, jij jouw slipje aan mij geeft"
Je knikt enigszins argwanend, maar besluit het spel mee te spelen, dit is tenslotte wat je wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten