vrijdag 25 februari 2011

Date - 5

Van het één op het andere moment lig ik over jouw knie. Weet niet wat me overkomt. Ik voelde me vernederd maar gelijkertijd laat het me niet onberoerd. De klappen op mijn billen doen me meer dan ik had verwacht. Ik merk dat ik er een beetje opgewonden van word. Ik voel me mede hierdoor vernederd en voel ik me klein. Hoe kan ik dit nu lekker vinden? Weet niet goed hoe ik me moet gedragen en hoe ik hier mee om moet gaan, maar veel tijd om daar verder over na te denken heb ik niet. De klappen volgen elkaar op en voel mijn billen gloeien en hoor me zelf de klappen tellen. Ik probeer me sterk te houden want de klappen komen hard aan op mijn billen.

Dan streel je mijn billen naar de laatste klap. Mijn billen gloeien onder houw hand. Je hand gaat langs mijn dijen naar mijn schaamstreek. Zonder er bij na te denken geef ik jou toegang tot mijn intiemste plekje. Ik voel jouw vinger langs mijn schaamlippen gaan. Jij voelt mijn geiligheid en vraagt mij of ik opgewonden ben? Ik durf geen antwoord te geven en een ferme tik land op mijn bil en je stelt nogmaals de vraag of ik opgewonden raakt van de tikken op mijn billen. Met een zacht stemmetje zeg ik ja. Ik hoor je niet, roep je en nogmaals zeg ik ja maar dan iets harder. Mmmhhhh hoor ik je alleen maar zeggen en ik voel me steeds kleiner worden.

Je beveelt me om te gaan staan. Ik aarzel geen moment wil zo snel mogelijk jouw schoot verlaten omdat ik niet meer klappen op mijn billen wil krijgen. Dan sta ik voor je met neergeslagen ogen. Durf je niet aan te kijken omdat ik me schaam. Dan hoor ik dat je de kamer verlaat en niet veel later kom je terug en kom je achter me staan. Dan doe je een zijde sjaal om en bedekt mijn ogen. Ik zie niets meer alles is donker. Nu komt het op mijn andere zintuigen aan.

Ik voel je handen via mijn wang verder over mijn lichaam gaan. Jouw handen maken mijn vestje los. Je beveel mij om mijn handen in de lucht te steken en trek mijn rode topje over mijn hoofd uit. Dan sta ik daar in mijn bh en rokje voor je. Tergend langzaam voel ik jouw vingers over mijn lichaam gaan. Er ontstaat kippenvel onder jouw aanraking en mijn tepels worden hard. Jouw handen gaan verder op verkenning uit over mijn lichaam. Mijn adem stokt als er ..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten