zaterdag 19 februari 2011

Date - 4

"ja" zeg je zachtjes en kijkt weer naar de grond. "word jij opgewonden van opdrachten" vraag ik en je weet niet waar je kijken moet. Dan pak ik je glas en geef het aan je, ik kijk naar je terwijl je nipt aan je glas. Langzaam ontspan je weer een beetje en je kijkt me zelfs weer aan. "zo, ben je klaar om je straf in ontvangst te nemen?" vraag ik en ik zie je schrikken. Je had veel van deze avond verwacht, maar dat het zo zou verlopen? Natuurlijk wilde je diep van binnen niets liever dan onderdanig zijn, onderdanig aan mij, dat wist ik.

Ik pak je hoofd en zoen je zachtjes op je mond, bijt zachtjes in je lip. Dan pak ik je stevig bij je haren onderin je nek en duw je hoofd zachtjes maar vastberaden naar beneden. Dan lig je met je hoofd in de kussens en je kont over mijn schoot, je voelt hoe ik je rok omhoog schuif, je billen liggen nu bloot. "je krijgt op elke bil 10 klappen" zeg ik "en als je kreunt worden dat er 5 extra" "Bij elke 5 tel je hardop" Ik verstevig mijn greep in je nek en je voelt hoe je hoofd stevig in de kussens gedrukt wordt.


Dan begin ik te slaan, korte harde klappen. Je telt de eerste keer 5, de tweede keer. Je billen beginnen een beetje rood te worden. Ik sla de volgende 10 wat harder, maar gelukkig voor jou weet jij je nog in te houden. Zachtjes wrijf ik over je lekkere kont, mijn hand plagend langs de binnenkant van je dijen laten gaan. Je voelt hoe ik met mijn vinger langs je schaamlippen streel, automatisch zet jij je benen iets verder uit elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten