dinsdag 15 februari 2011

Date - 3

Ik liep in gedachte naar het toilet. Dit had ik niet van hem verwacht. Onze chat sessies waren soms best heftig, maar dat hij mij iets zou opdragen had ik niet verwacht. Ik had ook nooit aan hem gevraagd of hij dominant kon zijn. Best wel spannend, maar ik weet eigenlijk helemaal niets van hem.

Ik stapte het toilet in en trok mijn slipje naar beneden en mijn rok omhoog en ging zitten. Mijn ogen gingen langs de muren waar een hoop foto's en knipsels hingen. Ik las de knipsels maar het drong niet tot me door, mijn gedachte was nog bij zijn beveling om mijn slipje aan hem te overhandigen. Moest ik het spel meespelen of moest ik mijn spullen pakken en naar huis gaan? Ik wist het niet goed. Ik mijn fantasie heb ik me meerdere keren gewillig aan hem onderworpen, maar nu was het werkelijkheid en durfte ik het wel? Wat kon mijn eigenlijk overkomen? Hij zou me tenslotte niets aandoen wat ik niet zou willen. We waren tenslotte in zijn huis. Ik lag mijn hoofd in mijn handen en mijn ellebogen ruste op mijn knieƫn en overdacht wat ik nou zou moeten doen. Ik merkte dat er tussen mijn dijen het aardig begon te kriebelen. Vond het toch wel heel spannend allemaal, maar tja er over fantaseren en doen zijn toch wel twee verschillende dingen.

Ik stond op en voor ik het in de gaten had stapte ik gedwee uit mijn slipje en streek mijn rok glad. Ik raapte mijn slipje op en liep terug naar de kamer. Ik nam weer plaats naast jou op de bank. Ik had het slipje nog tussen mijn handen gevouwen op mijn schoot. Ik durfde je niet aan te kijken en voelde me in een onderdanige positie en vond ik dat prettig of niet? Ik wist het niet goed maar geheel onprettig voelde het niet aan.

Ik voelde dat je naar me keek en wist niet goed wat ik moest zeggen of doen. Je lag je vinger onder mijn kin en trok deze omhoog. Je beveelt me om je aan te kijken en ik voelde een vernedering door mijn lichaam gaan. Ik keek je aan maar dat lukte niet voor lang en sloeg mijn ogen weer neer. Met een wat boze toon zei je, je bent niet echt een gehoorzaam iemand. Je volgt niet de opdrachten uit zoals ik je die hebt opgedragen. Ik keek verschrikt en keek je met een vraagde blik aan wat ik niet goed had gedaan. Je merkte mijn blik op en je ogen gingen naar mijn gesloten handen die al die tijd nog op mijn schoot lagen. Ik volgde je blik en zag het slipje nog steeds in mijn handen op mijn schoot liggen. Ik schrok en overhandigde je het slipje. Je pakte het aan en keek me met een strenge blik aan, voor deze ongehoorzaamheid krijg je later je verdiende straf. Je bekeek het slipje en rook eraan. Zo volgens mij ben je een beetje opgewonden is het niet? Ik kroop nog dieper weg in mijn schulp, voelde me zo vernederd en wist niet hoe ik moest reageren. Nou krijg ik nog antwoord?

1 opmerking: