maandag 21 februari 2011

Samen genieten



We zitten samen in een restaurant en kijken elkaar aan. Ik probeer je gedachte te lezen, maar kan deze moeilijk peilen. Ik weet dat er op dit moment een hoop door je hoofd gaat omdat je in een moeilijke periode zit. Ik wil je graag helpen maar weet niet goed hoe. Dus ik laat het aan jou over wanneer jij besluit om je verhaal aan mij kwijt te willen. We nippen van onze wijn en kletsen wat over van alles. Bestellen ons eten en genieten er van. We geven elkaar een hapje van het gene wat we hebben besteld. Nemen koffie na en rekenen af. We lopen samen naar buiten en ik nestel me in je armen. We lopen naar de auto op weg naar het hotel.

Je hebt je snel al van een aantal kledingstukken ontdaan. Je lacht naar me en nagenietend laat jij je neervallen op het bed. Ik buig me voorover om mijn laarzen uit te trekken. Je kijkt naar mijn decolleté en de rondingen van mijn borsten. Als ik weer overeind kom betrap ik je dat je naar me staat te kijken. Ik rol mijn kousen één voor één naar beneden en trek mijn vest uit en stap uit mijn string. Ik sta voor je alleen in mijn zwarte jurk en bh. Je komt overeind en loopt rustig naar me toe. Je kust me hartstochtelijk op mijn mond. Ik beantwoord jouw zoen vol overgave en voel me smelten.

Je streelt mijn lichaam en gaat via mijn rug, billen met je handen onder mijn jurk en vinden zijn weg via mijn billen en onderrug naar mijn bh-sluiting en maakt deze los. Ik trek mijn bh onder mijn jurk uit. Je handen vinden hun weg naar mijn borsten. Je trekt mijn jurk over mijn hoofd uit. Als mijn jurk verdwenen is zie je mijn borsten. Je brengt je handen naar mijn borsten en omsluit ze. Je mond opsluit mijn tepel en zuigt en likt ze. Onder jouw aanrakingen worden mijn tepels hard. Je kijkt naar beneden en ziet mijn heerlijkheid en je kan wel raden dat die erg vochtig is.

Je zegt dat ik op bed moet gaan zitten en pakt ondertussen een stuk touw. Je pakt mijn handen en maakt mijn handen aan elkaar vast. Ik moet mijn handen achter in mijn nek doen en het touw gaat via mijn rug rond mijn borst en maak zo mijn handen vast. Kan mijn handen niet meer bewegen. Ik sluit mijn ogen om zo vol overgave me te geven. Dan beveel jij me dat ik op mijn rug moet gaan liggen. Je streelt mijn benen en ik voel dat je tussen mijn benen zit.

Je komt bovenop me liggen en kijkt me aan. Beweeg je mond naar mijn lippen. Je zoent me lang en gelukzalig. Ondertussen zakt je hand naar beneden. Je masseert mijn borsten, je lippen omsluiten mijn tepels en je speelt ermee. Je zakt verder af naar beneden en vindt het vochtige paradijs tussen mijn dijen. Je masseert mijn schaamlippen en kust mijn buik. Je tong streelt mijn klit en met lange halen lik je mijn schaamlippen. Je zuigt met al je kracht mijn schaamlippen in je mond en drink mijn vocht naar binnen. Je voelt mijn dijen trillen als jij je tong beweegt op de plekjes die zo gevoelig zijn.

Je likt en kust en zuigt aan mijn wijd openstaande kut. Jij geniet en ik geniet ook zeker. Dat is duidelijk te horen. Je steekt je vingers bij mij naar binnen en vinden moeiteloos hun weg binnen in mij. Je voelt de ribbeltjes binnen in mij en bewerkt die krachtig. Gelukzalig kronkel en kreun ik onder jouw aanraking. Ik ga op in het genot dat we samen hebben.

Je komt overeind en kijk me aan. Ik voel dat je naar me kijkt want ik kan het niet zien omdat ik al die tijd mijn ogen gesloten heb. Je streelt mijn buik en kijkt naar mijn glimmende gezwollen schaamlippen. Je glimlacht en kijkt me weer aan. Je komt op me liggen en streelt mijn gezicht. Je kust me en al kussend ga je na mijn oorlel en begint daar aan te zabbelen. Er ontstaat kippenvel op mijn lichaam. Je zoent mijn nek, mijn neus en mijn lippen en onze tongen dansen hartstochtelijk met elkaar.

Je richt je op en je hand dwaalt af naar mijn natte kut die hunkert naar jouw aanraking. Je begeleid je harde lul richting mijn gladde kut en je eikel voelt de geiligheid. Langzaam, tergend langzaam breng jij je eikel bij me naar binnen. Het voelt zalig en hoor je kreunen als jij je langzaam bij mij naar binnen dringt. Er ontglip me een kreun van genot. Het geeft zo’n heerlijk gevoel om jou diep in mij te voelen. Je trekt je lul langzaam terug en stopt hem er weer in. Steeds opnieuw alleen het kopje van je eikel. Ik wil meer en leg mijn benen op je rug. Als je opnieuw je eikel een stukje naar binnen laat glijden duw ik met mijn benen op jouw rug.

Je glijdt moeiteloos bij me naar binnen. Je ramt je keiharde lul langs mijn lippen in mijn natte kut, in en uit, in en uit. Steeds sneller, steeds dieper, steeds harder. Het voelt heerlijk, het is hemels. Ik gil het uit maar dat is niet hoorbaar voor jou. Maar gil van binnen. Schreeuw van binnen, laat me je voelen, neuk me hard, spuit me vol. Mijn woorden, die je niet kan horen, laten mijn spieren spannen en zuigen jouw lul diep in mij. Voel je lul kloppen en weet dat jouw orgasme niet lang op zich zal laten wachten.

Met lange halen neuk je me hard. In en uit, in en uit. Steeds harder, steeds sneller. Mijn spieren spannen zich om jouw lul en hoor me zwaarder ademen en jouw ook. Het kloppen van je lul wordt steeds intenser. Je kreunt en zegt, oh schat, oh lieverd, oh schat, ik hou van je, oh schat, oh lieverd en dan voel ik je spieren spannen en komt heftig klaar en spuit me vol met je geil. Ik voel mijn spieren zich spannen en voel mijn lichaam schokken. Ook ik voel een gelukzalig gevoel. Het is niet echt klaarkomen maar het voel wel heerlijk.

Dan zak je langzaam over me heen en voel je hartslag die als een bezetene te keer gaat. Je rolt van me af en maakt de touwen los. Je gaat op je rug naast me liggen en sla een arm om me heen en trek me tegen je aan. Je zoent me op mijn haar en zegt dat je het heerlijk vond. En zoent me dan op mijn mond en kijkt me in mijn ogen. Ik nestel me verder in jouw armen en we genieten samen na.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten