woensdag 16 februari 2011

Je vraagt


Je vraagt wat voor onderbroekje ik aan heb? Welke kleur? Je wilt de exacte kleur weten? Je vraagt of ik er wel één aan heb? Ik zeg, is het eigenlijk niet een beetje cliché, zonder slipje? Maar ik weet dat het spannend, uitdagend, intens en me opgewonden maakt.

Jij moet van me afblijven, maar je handen jeuken. Je friemelt met je vingers. Je kunt amper van me afblijven. Ik maak het je ook niet makkelijk door zo te gaan zitten dat ik tegen je aan schuurt. Ik maak geluidjes in je oor, fluistert uitdagende woordjes in je oor. Ik speel met jou, ik daag je uit, maar jij vindt dat helemaal niet erg. Want alleen jij zal straks mijn jurk heel erg langzaam omhoog trekken, enkel jouw vingers zullen mijn lichaam beroeren. Uitermate langzaam zullen ze mijn lichaam teasen. Om vervolgens op mijn billen te landen met een harde klap.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Julia,

    ik ben je blogje steeds blijven lezen en na je berichtje van gisteren met een "nog" grotere interesse.

    Zoals ik al meermaals zei: je blijft een erg boeiende vrouw met, zoals gisteren bleek, zin voor initiatief.
    Ik hoop je snel nog eens op msn te zien.

    Groetjes,
    John

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha John,
    Tja het was een spontane ingeving.
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen